| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2 Bestelling
Tele2 Bestelling
Op 11 Mei heb ik bij Tele2 internet besteld, de bestelling (telefonisch) liep vlot en ze vertelden mij dat na ongeveer 4 weken ik mijn internet aansluiting zou ontvangen. Duidelijk heb ik een aantal keer gevraagd of ik Tele2 internet op mijn adres kon ontvangen... Ja, dat kan was het antwoord van de Tele2 Medewerker!
Nu, bijna na 5 weken wachten, heb ik nog niets ontvangen. Daarom dacht ik, laat ik eens bellen met Tele2... Wat bleek er was iets mis met mijn lijn... Ik vind het vreemd dat na het verstrijken van de normale bestelperiode ik op eigen houtje contact moet opnemen met Tele2 om daar achter te komen. Terwijl ze mij teasen met allerlei sms-jes dat mijn bestelling in goede orde is ontvangen en wordt verwerkt. Helaas, dat is niet de praktijk...!
Het komt erop neer dat ik nu nog eens 2 weken moet wachten voordat ik antwoord krijg van Tele2 en daarna nog eens 2 á 4 weken moet wachten voordat ik mijn internet krijg...
Ik ben niet bereid om hierop te wachten!
Op welke manier kan ik van mijn contract af... want het kan toch niet zo zijn dat ik in het meest gunstige geval pas na 10 weken internet krijg.
Kan iemand me hierin adviseren?
Met vriendelijke groet,
R. Meijer
Nu, bijna na 5 weken wachten, heb ik nog niets ontvangen. Daarom dacht ik, laat ik eens bellen met Tele2... Wat bleek er was iets mis met mijn lijn... Ik vind het vreemd dat na het verstrijken van de normale bestelperiode ik op eigen houtje contact moet opnemen met Tele2 om daar achter te komen. Terwijl ze mij teasen met allerlei sms-jes dat mijn bestelling in goede orde is ontvangen en wordt verwerkt. Helaas, dat is niet de praktijk...!
Het komt erop neer dat ik nu nog eens 2 weken moet wachten voordat ik antwoord krijg van Tele2 en daarna nog eens 2 á 4 weken moet wachten voordat ik mijn internet krijg...
Ik ben niet bereid om hierop te wachten!
Op welke manier kan ik van mijn contract af... want het kan toch niet zo zijn dat ik in het meest gunstige geval pas na 10 weken internet krijg.
Kan iemand me hierin adviseren?
Met vriendelijke groet,
R. Meijer
-
stofzuigertje
Re: Tele2 Bestelling
U kunt het beste Schriftelijk eisen dat ze binnen 2 weken leveren, en als te laat Ontbinden wegens wanprestatie...
Dus nu al dit vermelden en de kans dat ze dan wel snel leveren is groter.
U hoeft niets te betalen als zij niet leveren en is vrij in een andere te kiezen.
Dus nu al dit vermelden en de kans dat ze dan wel snel leveren is groter.
U hoeft niets te betalen als zij niet leveren en is vrij in een andere te kiezen.