LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tele2 compleet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Tele2pretje?

Tele2 compleet

Ongelezen bericht door Tele2pretje? »

Tele2compleet aangevraagd. 22 januari bericht dat het ADSL pakket over 4 weken wordt thuisbezorgd en over 6 weken modem.
Eind februari nog niets ontvangen, dus bellen. Blijkt dat op 30 januari de order afgewezen is en vervolgens niets meer gedaan door Tele-2!!! Ook ons niet op de hoogte gebracht... Inmiddels zijn we al afgesloten bij de vorige provider. Veel gebeld met klantenservice en steeds andere verhalen en zou steeds langer duren voor we weer ADSL hebben. Dus 29 februari alles geannuleerd en ons weer aangemeld bij andere provider.
Ondertussen weer sms-jes van Tele-2 dat men bezig is met de aansluiting, weer bellen, weer sms, weer bellen. Gisteren kregen we tot onze verbazing het modem opgestuurd, weer bellen, steeds wordt gezegd dat de annulering in behandeling is, maar veel meer kan men niet zeggen... Vanmorgen weer sms-je dat dinsdag de aansluiting wordt geactiveerd... weer bellen, ja annulering loopt.
Schijnbaar de behandeling ook?!!!
Ben benieuwd hoe dit afloopt...
Maar advies aan lezers: Tele-2 compleet? Niet doen...

waterkwak

Re: Tele2 compleet

Ongelezen bericht door waterkwak »

een heel herkenbaar verhaal! In oktober voor mijn dochter een Tele2 compleet abonnenment aangevraagd. Weken gewacht waarin niets gebeurde. Gebeld en toen bleek dat de aanvraag was vastgelopen. Weer weken wachten. Aantal keren gebeld naar de klantenservice. Steeds was het verhaal dat er aan gewerkt werd. Op de vraag waar dan het probleem zat, kreeg ik geen antwoord. In januari 2008 waren we het zat en vroegen of we niet van de aanvraag af konden omdat Tele2 niet realiseerde wat ze beloofd hadden te doen. Degene die me te woord stond gaf aan dat ze begrip had voor ons probleem en dat we zonder kosten van de aanvraag konden af zien. En tot mijn grote verbazing gaf ze aan dat de wijkcentrale vol zat!! Dat was dus de hele tijd al het geval, maar geen woord daarover van Tele2 tussen oktober en januari. Gevraagd om een bevestiging van de afspraak tot kostenloos opzeggen. Dat kon niet per mail werd verteld, maar moest schriftelijk via het hoofdkantoor. Aangegeven werd dat het wel 20 werkdagen kon duren. Erg lang voor een simpel briefje, maar ja. Het is nu 16 maart en nog steeds hebben we geen berichtje van Tele2 dat de aanvraag is beeindigd. Al weer een aantal keren de klantenservice gebeld en steeds is het verhaal dat het bij het hoofdkantoor ligt en dat ik maar geduld moet hebben. Onvoorstelbaar! En de organisatie is volledig afgeschermd. Er is zelfs geen postadres beschikbaar om een schriftelijk bezwaar in te dienen. Gezien de ervaringen met Tele2 betwijfel ik of het verantwoord is om intussen toch maar bij een andere provider me aan te melden.

Wie heeft er een advies voor een aanpak die wel succesvol zou kunnen zijn?

Gesloten