LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELE2 laat me in de kou staan

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
GeenADSLMeer

TELE2 laat me in de kou staan

Ongelezen bericht door GeenADSLMeer »

We hebben bij Tele2 ADSL upgrade aangevraagd op 17 december.
De breedband verbinding zou voor 31 december opgeleverd worden.
Deze datum is ontelbare malen naar achteren geschoven. Uiteindelijk is de datum op 9 februari vastgezet. Het modem is echter niet nog geleverd.
Hoewel Tele2 weet dat het modem niet geleverd is, is wel de verbinding omgezet, zonder ons op de hoogte te stellen dat dit zou kunnen gebeuren. Gevolg: helemaal geen internetverbinding meer.

Het enige wat de klantenservice doet is adviseren af te wachten, of het abonnement op te zeggen. Terugzetten is niet mogelijk. Ze maken geen registratie van de klacht aan (alleen een notitie van het tijdstip), ze kunnen geen leidinggevende te spreken geven, en geen postadres geven waar de klachtenbrief heen moet. Het advies is een e-mail te sturen naar het algemene e-mail adres [email protected]. Maar ja, geen internet verbinding...
Dat wordt dus een brief aan Postbus 22697, 1100 DD Amsterdam Z-O.

Inter

Re: TELE2 laat me in de kou staan

Ongelezen bericht door Inter »

Succes .Zal wel niet veel nut hebben .
Lees hier
maar eens .

allroundchauffeur

Re: TELE2 laat me in de kou staan

Ongelezen bericht door allroundchauffeur »

Wieberen met Tele-2! Mijn zuster maakte me er destijds op attent dat deze maatschappij erg goedkoop was, en vroeg of ze me kon opgeven zodat mijn kosten een stuk lager zouden worden. Destijds was ik per maand zo'n 800 gulden kwijt aan telefoon- en internetkosten. Toen ik de rekening kreeg geporesenteerd van Tele-2 bleek het een bedrag van 3800 gulden te zijn. Mijn zuster had me de kleine lettertjes niet voorgelezen, dat bij internetten het 15 cent per tik zou zijn.
Voor mij heeft Tele-2 gelijk voorgoed afgedaan, ongeacht het misschien mijn zusters schuld was, maar zulke schofterig hoge rekeningen???

http://www.geocities.com/maranatha_beverwijk/

Gesloten