LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
h.j.boedhoe

telefonie

Ongelezen bericht door h.j.boedhoe »

reeds enige dagen kan ik niet inloggen om mijn belstatus te bekijken bij t-mobile. Vanwege onderhoud werd mij telefonisch nedegedeeld. op 9 juli zou dit opgelost zijn. nog steeds niet opgelost. heel vervelend, want niemand kan zijn belstatus bekijken met het gevolg te hoge rekeningen. :(

h.j.boedhoe

Re: telefonie

heel veel storingen/ uitval van internet via de experiabox van kpn. oplossingen zijn duur vanwege abbonnement servicemonteur. ook de telefonische bereikbaarheid is slecht en duur € 0,45 per minuut.( Bij t-mobile is er een 0800 nummer en goed bereikbaar )

h.j.boedhoe

Re: telefonie

bij de Handy man in Terneuzen een versterker gekocht voor het overzetten van mijn platen naar de computer, Een half jaar ongeveer ongeopend niet gebruikt. Later een usb platenspeler gekocht, die makkelijker gebruikt kan worden voor het overzetten.
Bij bezoek aan de shop van de Handyman de opmerking gemaakt over de niet gebruikte versterker. Zonder de bon, die had ik niet meer, kon ik het betaalde bedrag terugkrijgen. HEEL GOED, GEWELIGE sevice. :D :lol: :)

Gesloten