LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] telefoon kosten zonnet helpdesk
telefoon kosten zonnet helpdesk
heb met helpdesk van zonnet aan de lijn gezeten daar ik geen internet verbinding had (70 euro cent) per minuut.Het lag aan zonnet is mij verteld en heb 45 minuten in totaal aan de tel gezeten(32 euro).had gevraagd of ik kosten vergoed kon krijgen en andwoord daarop was NEE.Vind dat deze nummers nooit zoveel mogen kosten omdat mensen niet altijd wat aan klacht kunnen doen,vind dat als je geen verbinding heb hier een speciaal nr en goedkoper voor moet zijn.Ga mijn abonnement zo spoedig mogelijk opzeggen,ben benieuwd of er nog meer mensen met deze klacht zijn
Re: telefoon kosten zonnet helpdesk
Zonnet heeft twee nummers:
0900-0440440 kost 0.70 euro per minuut.
Bel 0900-2021898 dat kost 1.15 euro per gesprek .
Dit is dacht ik niet voor Zonnet Gratis gebruikers.
Ik weet niet wat voor soort abonnement je hebt maar dat er wel eens geen verbinding is kan met de upgrade te maken hebben.
Andere storingen staan bij de mededelingen maar niet alle .Helaas moet je dan wel inbellen om dit te zien.
Kijk verder eens op het Zonnet-Forum
daar staat genoeg.
0900-0440440 kost 0.70 euro per minuut.
Bel 0900-2021898 dat kost 1.15 euro per gesprek .
Dit is dacht ik niet voor Zonnet Gratis gebruikers.
Ik weet niet wat voor soort abonnement je hebt maar dat er wel eens geen verbinding is kan met de upgrade te maken hebben.
Andere storingen staan bij de mededelingen maar niet alle .Helaas moet je dan wel inbellen om dit te zien.
Kijk verder eens op het Zonnet-Forum
daar staat genoeg.