Hallo
Wiij hebben sinds begin november 2006 Internetplusbellen van KPN (34,95 p.m.).
Het bevalt ons hartstikke goed en is vanaf het begin gelijk goed geweest.
Alleen er is een klein probleempje:
Als we bellen en we zijn na 15 minuten nog met dezelfde persoon aan het bellen valt de telefoon opeens uit en dat gebeurd ook met meerdere personen.
Wie heeft dat ook of wie heeft dat ooit eens gehad en hoe is dat probleem toen opgelost?.
Uw reacties zie ik graag met belangstelling tegemoed.
Groeten Pascal
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoon valt elke keer na 15 minuten uit met IPB van KPN
Re: Telefoon valt elke keer na 15 minuten uit met IPB van KPN
is een bekend probleem ook bij de KPN, er komt een firmware update die dit voorkomt.
-
ikbenik
Wie heeft dat ook of wie heeft dat ooit eens gehad en hoe is dat probleem toen opgelost?.
Heb je al de helpdesk (0800-0505) gebeld?
Een tip:
Als je de modem verder dan 2 meter van het aansluitpunt gemonteerd hebt, zet de modem dan tijdelijk op een afstand van minder dan 1 meter. Als alles achter de rug is en alles goed verholpen kan de modem op de oorspronkelijke plaatst gemonteerd worden.
Dit om niet te veel gezeur en getrouwtrek met de helpdesk te krijgen (eigen ervaring
Vaak krijg je dan te horen dat de afstand vanaf het aansluitpunt tot de modem dan te lang is en dat die niet langer dan 2 meter mag zijn.
Al is het heel duidelijk dat de modem een softwareprobleem heeft, dan zullen ze dit heel duidelijk vragen.
Zelf had ik laatst bij een klant een modem die in een opstartloop zat door een softwarefout.
Dus als de afstand langer is dan 2 meter gooit de helpdesk het daarop en doen ze niets.
Het is maar een tip.
Hallo Queenfan
Bedankt voor berichtje.
Mooi dat het probleem bij KPN bekend is en dat er een firmware update komt.
Ik neem aan dat wij van KPN daar bericht van krijgen als de firmware update beschikbaar is?.
Ik neem aan dat die niet bij de updates zit van Microsoft?.
Heeft u enig idee wanneer die update uitkomt?.
Groeten Pascal
Bedankt voor berichtje.
Mooi dat het probleem bij KPN bekend is en dat er een firmware update komt.
Ik neem aan dat wij van KPN daar bericht van krijgen als de firmware update beschikbaar is?.
Ik neem aan dat die niet bij de updates zit van Microsoft?.
Heeft u enig idee wanneer die update uitkomt?.
Groeten Pascal
Hoi ikbenik
Bedankt voor berichtje.
Ik heb nog geen helpdesk gebeld en bedankt voor de tip ik zal er eens naar kijken.
Groeten Pascal
Bedankt voor berichtje.
Ik heb nog geen helpdesk gebeld en bedankt voor de tip ik zal er eens naar kijken.
Groeten Pascal
Passiepas,
Het uitvallen van een gesprek na een bepaalde tijd was een bekend probleem dat optrad bij InternetPlusBellen van KPN.
Dit probleem trad op bij bellen met nummers waarvan de nummerherkenning was uitgeschakeld.
Het probleem zou uiterlijk medio maart 2007 al zijn opgelost waarvoor u zelf niets hoeft te doen want de wijziging in de software wordt door KPN vanaf afstand geïnstalleerd.
Indien u dit probleem nog steeds hebt kunt u het beste kontakt opnemen met de KPN via het gratis storingsnummer 0800-0505.
Met vriendelijke groet,
Willem
Het uitvallen van een gesprek na een bepaalde tijd was een bekend probleem dat optrad bij InternetPlusBellen van KPN.
Dit probleem trad op bij bellen met nummers waarvan de nummerherkenning was uitgeschakeld.
Het probleem zou uiterlijk medio maart 2007 al zijn opgelost waarvoor u zelf niets hoeft te doen want de wijziging in de software wordt door KPN vanaf afstand geïnstalleerd.
Indien u dit probleem nog steeds hebt kunt u het beste kontakt opnemen met de KPN via het gratis storingsnummer 0800-0505.
Met vriendelijke groet,
Willem
-
ikbenik
Ik wil nog wel het volgende opmerken:
Veel problemen die nu bij veel IPB gebruikers optreden, zijn al jaren bij de kabelaars.
Dus veel problemen zijn oude problemen die bij de kabelaars al lang bekend zijn.
Veel problemen die nu bij veel IPB gebruikers optreden, zijn al jaren bij de kabelaars.
Dus veel problemen zijn oude problemen die bij de kabelaars al lang bekend zijn.