LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Televisie kijken via internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Opabal

Televisie kijken via internet

Ongelezen bericht door Opabal »

Ik heb veel topics voorbij zien komen over het online kijken van televisie via de computer. Vaak koopt men voor een eenmalig bedrag een programma waarmee wordt beweerd TV te kunnen kijken via uw eigen PC.

Ik ben even gaan speuren en heb een gratis link gevonden waar mee u zo'n dergelijk programma kunt downloaden. (normaal dient u hier 9,95 voor te betalen)

http://www.televisieonline.com/iTelevis ... 783276.exe

Zo kunt u zelf kijken of het het geld normaal gesproken waard is. Het werkt volgens mij alleen op computers met Windows.

stofzuigertje

Re: Televisie kijken via internet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Via www.uitzendinggemist.nl of www.rtl.nl kunt U ook programma's terug zien.
Verder is er ook nog www.kanaal33.nl waar ook buitenlandse kanalen zitten, en vooral niet naar die andere Adult gaan... want daar willen ze alleen maar later aan verdienen.

evdbeek99

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Gaat het hier om live tv? Of een verzameling van uitzendingen?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

www.kanaal33.nl is live TV en naast NL ook vele andere landen die je normaal vaak zelfs via satelliet niet eens kunt zien.

Opabal

Ongelezen bericht door Opabal »

Het gaat hier even niet om websites waar tv-kanalen bekeken kunnen worden, die kent men wel, maar om echt programma's waar normaal gesproken geld voor wordt gevraagd.

Gesloten