| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort
Telfort
Hallo,
Na een jaar lang continue problemen te hebben ondervonden mijn internetcontract met Telfort opgezegd. Omdat ik niet geleverd kreeg waarvoor ik had betaald is mij vanaf Telfort zijde toegezegd 2,5 maand betaalde abbonnementsgelden te crediteren.
Gezien de gemaakte kosten {bellen helpdesk}, het maanden achtereen verstoken zijn van internet en bijkomende irritaties niet veel maar toch iets.
Dit was in Januari dit jaar, tot op heden heb ik het bedrag niet mogen innen ondanks vele verzoeken via de klantenservice en toezeggingen dat men er werk van zouden maken.
Ik heb sterk het gevoel dat Telfort mij niet serieus neemt.
Mijn geduld is op. Hoe nu te handelen?
Met vriendelijke groet,
Peter Zijlstra
Na een jaar lang continue problemen te hebben ondervonden mijn internetcontract met Telfort opgezegd. Omdat ik niet geleverd kreeg waarvoor ik had betaald is mij vanaf Telfort zijde toegezegd 2,5 maand betaalde abbonnementsgelden te crediteren.
Gezien de gemaakte kosten {bellen helpdesk}, het maanden achtereen verstoken zijn van internet en bijkomende irritaties niet veel maar toch iets.
Dit was in Januari dit jaar, tot op heden heb ik het bedrag niet mogen innen ondanks vele verzoeken via de klantenservice en toezeggingen dat men er werk van zouden maken.
Ik heb sterk het gevoel dat Telfort mij niet serieus neemt.
Mijn geduld is op. Hoe nu te handelen?
Met vriendelijke groet,
Peter Zijlstra
Re: Telfort
Het verbaast mij niets dat u niet serieus genomen wordt door Telfort.
U kunt een klacht indienen bij Consuwijzer, dat Telfort zich niet houdt aan de gemaakte afspraak.
Hier klacht indienen
Hopelijk heeft u schriftelijk bewijs van de toezegging van Telfort want mijn ervaring is dat Telfort eigen verstuurde e-mails niet serieus neemt.
Kopie van brief + verzend- + ontvangstbewijs goed bewaren in uw map Helfort. Bewaar daar ook uw schriftelijke bevestiging einde overeenkomst in tot in lengte der dagen.
Nooit verwacht toch gekomen.
De 2.03 euro die Telfort mij nog zou crediteren na in totaal 9 maanden stalking met o.a. onterechte facturen t.a.v. een nooit bestaand abonnement bij Telfort is op 8 october 2008 gecrediteerd.
Zie:
Telfort maakt fout op fout
U kunt een klacht indienen bij Consuwijzer, dat Telfort zich niet houdt aan de gemaakte afspraak.
Hier klacht indienen
Hopelijk heeft u schriftelijk bewijs van de toezegging van Telfort want mijn ervaring is dat Telfort eigen verstuurde e-mails niet serieus neemt.
U zou schriftelijk aangetekend met ontvangstbevestiging bij Telfort kunnen vorderen ( met verwijzing naar de wet) om binnen uiterlijk 4 weken het toegezegde bedrag te storten op uw bankrekening.Wet_implementatie_Europees_regelgevingskader_elektronische_communicatie_(13-05-2004)_(stb189).pdf
[7.1g. "de schadevergoedingsregeling of terugbetalingsregeling die geldt
indien de overeenkomst, voor zover het het kwaliteitsniveau van de
geleverde dienst betreft, niet wordt nagekomen,"]
U kunt kijken wat u in de AV kunt terugvinden t.a.v. schadevergoeding omdat in de kwaliteit van de verleende dienst ernstig is tekort geschoten. Er werd n.l. gedurende .... dagen geen dienst geleverd zonder dat er inspanningen verricht werden e.e.a. zo spoedig mogelijk te herstellen.
Hierbij geldt dat de wet boven de A.V. staat
Kopie van brief + verzend- + ontvangstbewijs goed bewaren in uw map Helfort. Bewaar daar ook uw schriftelijke bevestiging einde overeenkomst in tot in lengte der dagen.
Nooit verwacht toch gekomen.
De 2.03 euro die Telfort mij nog zou crediteren na in totaal 9 maanden stalking met o.a. onterechte facturen t.a.v. een nooit bestaand abonnement bij Telfort is op 8 october 2008 gecrediteerd.
Zie:
Telfort maakt fout op fout