LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort waardeloos

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Matchless

Telfort waardeloos

Ongelezen bericht door Matchless »

Kreeg ineens een rekening van telfort van ruim € 500. Bleek, dat ze nooit wat hadden afgeschreven. Normaal zou je toch denken, dat je even een bericht krijgt. En als je dan niet betaald, dat je dan afgesloten wordt. Het ergste is, dat je gewoon niks hoort, als je een brief schrijft. Want via mail kunnen ze niks regelen. Maar ook met de telefoon kunnen ze niks regelen. Ik vind, dat ze een gedeelte van de schuld op zich moeten nemen. Maar er is niemand aan de telefoon, die na een uur een antwoord weet.
Ook geen aanbieding, dat je dan voor het huidige tarief aangeslagen wordt. Dat zou ik billijk vinden. Want ik had natuurlijk zelf ook beter moeten kijken. Maar wat een zooitje. Nooit aan beginnen en ik ga snel op zoek naar een andere provider.

Dirkie

Re: Telfort waardeloos

Ongelezen bericht door Dirkie »

Matchless schreef:Kreeg ineens een rekening van telfort van ruim € 500. Bleek, dat ze nooit wat hadden afgeschreven. Normaal zou je toch denken, dat je even een bericht krijgt.
Ik denk toch anders. Want als ik een abbo bij Telfort zou hebben en er wordt niets afgeschreven, dan zou ik toch eens contact gaan zoeken met Telfort om te vragen waarom er niets afgeschreven wordt in plaats van te denken als ik maar niets zeg heb ik een gratis abbo.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort waardeloos

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Matchless,

Mijn excuses dat je er niet uitkomt met de klantenservice. Graag laat ik dit verder voor jou uitzoeken. Kun je in een privébericht jouw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en e-mailadres aan mij kenbaar maken? Kun je ook aangeven of het om mobiel of vast gaat?

Laïla

Gesloten