LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tiscali adsl en toezenden modem?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lind@

tiscali adsl en toezenden modem?

Ongelezen bericht door lind@ »

per 2 januari zou ik overgaan op tiscali want de aanbieding was wel heel aantrekkelijk.Nu zit ik nog zonder internet!Na vele telefoontjes(word wel snel geholpen moet ik zeggen)zegt de 1 dit de ander dat!Eerst zou ik 13 januari internet hebben,toen weer 18 januari,nu weer 2 keer gebeld
mevrouw zegt u status is als volgt:Alles is in orde alleen de modem moet nog verzonden worden,volgende dag weer gebeld word er gezegd:problemen met de leverancier van de modem.Nu vroeg ik of de modem niet achterwegen gelaten kan worden omdat ik wel een modem heb,maar ze zeggen dat die niet geschikt is voor hun eigen netwerk.
nu net weer gebeld de eerste meneer zegt:oww ja ik zie he, nou de status is allemaal in orde alleen de modem nog die komt volgende week.Toen werd ik toch nog doorgeschakeld naar afd.service die meneer zegt:Nee hoor ik zie hier niks staan over u status er is nog niks rond nou ja zeg!!!!Waarom moet dat allemaal zo moeilijk zijn!!!!

Maar we kunnen niet onze modem annuleren en enkelt de inloggevens krijgen(ik heb immers een modem) we moeten wachten op die modem en dan kunnen we die binnen 2 weken terug sturen grrrr en dan nog maar zien of ons geld terug-actie wle soepel verloopt maar zoals ik hier al las kan ik daar ook ruim een jaar op wachten!!
Nu wil ik vragen:

omdat hun problemen hebben met de leverancier
kan ik dan even zo goed mijn inloggegevens eisen?
dan kan ik met mijn eigen modem proberen of het lukt!
graag reactie van radar!!

TIERACK

Re: tiscali adsl en toezenden modem?

Ongelezen bericht door TIERACK »

:cry: beste lind@ doe jezelf een plezier en zie zo snel mogelijk van tiscali af te komen zij weten niet wat service is !!

Radar
Site Admin

Re: tiscali adsl en toezenden modem?

Ongelezen bericht door Radar »

Er is al een onderwerp over Tiscali

Redactie radar

Gesloten