LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali ADSL
Tiscali ADSL
Ruim een week na de geplande opleverdatum is mijn adsl verbinding nog steeds niet actief. Dit nadat ik 6 weken moest wachten op de opleverdatum tewijl mij 3 weken beloofd was. Wie heeft hier nog meer problemen mee. Krijgt u ook steeds te horen dat ze zich achter KPN verschuilen?
Re: Tiscali ADSL
Beste Meneer/ mevrouw Zwart,
Ik heb een tijdje terug ook ADSL van Tiscali aangevraagd. Bij mij was het doe het zelf pakket na 2 weken al in huis, dus dat was het probleem niet. Ik heb eigenlijk een vraag aan U. Wist U dat wanneer U een Abonnement afsluit voor tiscali adsl U ook nog abonnemetskosten extra aan KPN moet betalen? Dit geld niet voor ADSL Surf maar wel voor gewoon ADSL lite. Het was voor mij namelijk een hele verrassing toen ik een rekening van KPN kreeg en ik zag dat er naast de 19,95 euro aan tiscali ook nog eens 16.76 euro per maand aan KPN betaald moet worden.
Vriendelijke groet,
R Idsingh
Ik heb een tijdje terug ook ADSL van Tiscali aangevraagd. Bij mij was het doe het zelf pakket na 2 weken al in huis, dus dat was het probleem niet. Ik heb eigenlijk een vraag aan U. Wist U dat wanneer U een Abonnement afsluit voor tiscali adsl U ook nog abonnemetskosten extra aan KPN moet betalen? Dit geld niet voor ADSL Surf maar wel voor gewoon ADSL lite. Het was voor mij namelijk een hele verrassing toen ik een rekening van KPN kreeg en ik zag dat er naast de 19,95 euro aan tiscali ook nog eens 16.76 euro per maand aan KPN betaald moet worden.
Vriendelijke groet,
R Idsingh
Re: Tiscali ADSL
Beste meneer / mevr. Zwart.
Bent u ook op de hoogte dat u bij Tiscali bijna geen e-mail beantwoord krijgt, en dat de snelheid te denken geeft. En als u al antwoord krijgt dan is dat volgens mij van iemand uit groep 5 van de basis school. En als u het abonnement via KPN hebt dan betaald u daar ook aan (maar dat staat wel ergens geschreven). Nog veel plezier met Tiscali.
Gr. H. Jansen
Bent u ook op de hoogte dat u bij Tiscali bijna geen e-mail beantwoord krijgt, en dat de snelheid te denken geeft. En als u al antwoord krijgt dan is dat volgens mij van iemand uit groep 5 van de basis school. En als u het abonnement via KPN hebt dan betaald u daar ook aan (maar dat staat wel ergens geschreven). Nog veel plezier met Tiscali.
Gr. H. Jansen
Re: Tiscali ADSL
Geweldig hoor Tiscali, je ziet ze steeds op de tv, maar snel zijn ze niet. Wij hebben op 23 juli de ADSl bevestiging gekregen en nu (10 nov!) hebben wij nog steeds geen ADSL, zelfs op onze vragen reageren ze niet.
Re: Tiscali ADSL
Ja echt super dat Tiscali. Volgens mij is hun slogan toch "ADSL voor iedereen". Nou niet dus. Als je ADSL Surf wilt aanvragen en je doet de postcode check, staat er spontaan dat dit niet beschikbaar is in mijn regio maar dat ik wel het veel duurdere en langzamere KPN-Tiscali kan aanvragen. Misschien zou het zo kunnen zijn omdat ik in Limburg woon, en Tiscali denkt misschien dat wij toch bij Belgie horen en niet bij Nederland?!
Re: Tiscali ADSL
Beter is de zaken goed te lezen!
Tiscali levert goedkoop ADSL alleen als dat via Tiscali netwerk kan en dat kan niet in heel Nederland. Dus, waar het niet kan, gebruikt Tiscali het KNP-netwerk. Daar betaal je dan dus €19.95 p/mnd voor aan KPN. De rest van het door Tiscali genoemde bedrag gaat dan naar Tiscali zelf.
Ik betaal dus 19.95 aan KPN en 15.00 aan Tiscali, samen 34.95 voor een Lite abo. Toch wel veel.....je komt er na een jaar pas weer vanaf.
Behalve dat Tiscali niet snel is, valt het mij op dat e-mails niet goed worden afgehandeld. Regelmatig moet ik op een postbus, die ik leeg wil halen, weer opnieuw het wachtwoord invoeren. Da's vreemd!
Tiscali levert goedkoop ADSL alleen als dat via Tiscali netwerk kan en dat kan niet in heel Nederland. Dus, waar het niet kan, gebruikt Tiscali het KNP-netwerk. Daar betaal je dan dus €19.95 p/mnd voor aan KPN. De rest van het door Tiscali genoemde bedrag gaat dan naar Tiscali zelf.
Ik betaal dus 19.95 aan KPN en 15.00 aan Tiscali, samen 34.95 voor een Lite abo. Toch wel veel.....je komt er na een jaar pas weer vanaf.
Behalve dat Tiscali niet snel is, valt het mij op dat e-mails niet goed worden afgehandeld. Regelmatig moet ik op een postbus, die ik leeg wil halen, weer opnieuw het wachtwoord invoeren. Da's vreemd!
Re: Tiscali ADSL
Beste mensen,
het is gewoon niet te geloven dit TISCALI. De slogan " ADSL voor iedereen" moet eigelijk zijn "VRAAG TISCALI ADSL vandaag nog, dan heb je over een jaar gegarandeerd een aansluiting" of "ADSL, een jaar later, ook voor jou".
Dit is toch belachelijk: Een aanvraag heb ik begin september gedaan, De oplevering van de ADSL-aansluiting stond gepland over circa 4 weken.
BEVESTIGING VAN TISCALI PAS OP 16-09-2003:
Geachte heer Omar,
Hierbij bevestigen wij uw aanvraag voor een ADSL Surf Albert Heijn (promotie Albert Heijn)-abonnement, bij ons bekend onder het ordernummer (A).
Wij hebben uw aanvraag doorgezet naar de netwerkleverancier.
Het telefoonnummer waarop uw ADSL-aansluiting zal worden gerealiseerd is .............
De oplevering van de ADSL-aansluiting staat gepland over circa 4 weken.
Binnen enkele dagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging met alle relevante details.
Met vriendelijke groet,
Tiscali bv
Customer Services
(M054.02)
-----Daarna volgde een brief dat een levering binnen 4 weken niet haalbaar zal zijn en dat ik een binnenkort een brief zal kregen met de nieuwe opleveringsdatum.
Heb weer een brief ontvangen: de nieuwe opleveringsdatum zal ergens begin november zijn (exacte datum staat vermeld in de brief dat ik nu niet bij me heb). En dus 6 weken i.pv. de minimale 4.
Ik bleef maar wachten en bellen, telefoontjes worden niet opgenomen. Op 10 november 2003 ontvang ik een mailtje met de volgende mededeling:
Geachte heer Omar,
Hierbij bevestigen wij dat uw Tiscali ADSL-abonnement, bij ons bekend onder het ordernummer (A), zal worden geactiveerd op 20-NOV-03.
Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging met de relevante details.
Met vriendelijke groet,
Tiscali bv
Customer Services
(M055.02)
Belachelijk toch..... Alsof dit niet genoeg is: Gisteren ontving ik weer een mail met de volgen de tekst:
Geachte heer Omar,
Voor uw Tiscali ADSL-aanvraag, bij ons bekend onder het ordernummer (A) heeft u onlangs van ons een geplande opleverdatum ontvangen.
Door onvoorziene omstandigheden kunnen wij helaas niet op deze datum tot levering overgaan.
De nieuwe leverdatum is: 24-NOV-03
Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Tiscali bv
Customer Services
(M051.02)
VOLGENS MIJ WORDT HET TOCHT VOLGEND JAAR>>>>
KLASSE TISCALI.
TISCALI: je moet je schamen
VRAAG:
Is het mogelijk, gezien nu tiscali niet aan de afspraken houdt, om het contract te ontbinden. Of ben ik een pijnlijke jaar hieraan verbonden??
[/b]
het is gewoon niet te geloven dit TISCALI. De slogan " ADSL voor iedereen" moet eigelijk zijn "VRAAG TISCALI ADSL vandaag nog, dan heb je over een jaar gegarandeerd een aansluiting" of "ADSL, een jaar later, ook voor jou".
Dit is toch belachelijk: Een aanvraag heb ik begin september gedaan, De oplevering van de ADSL-aansluiting stond gepland over circa 4 weken.
BEVESTIGING VAN TISCALI PAS OP 16-09-2003:
Geachte heer Omar,
Hierbij bevestigen wij uw aanvraag voor een ADSL Surf Albert Heijn (promotie Albert Heijn)-abonnement, bij ons bekend onder het ordernummer (A).
Wij hebben uw aanvraag doorgezet naar de netwerkleverancier.
Het telefoonnummer waarop uw ADSL-aansluiting zal worden gerealiseerd is .............
De oplevering van de ADSL-aansluiting staat gepland over circa 4 weken.
Binnen enkele dagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging met alle relevante details.
Met vriendelijke groet,
Tiscali bv
Customer Services
(M054.02)
-----Daarna volgde een brief dat een levering binnen 4 weken niet haalbaar zal zijn en dat ik een binnenkort een brief zal kregen met de nieuwe opleveringsdatum.
Heb weer een brief ontvangen: de nieuwe opleveringsdatum zal ergens begin november zijn (exacte datum staat vermeld in de brief dat ik nu niet bij me heb). En dus 6 weken i.pv. de minimale 4.
Ik bleef maar wachten en bellen, telefoontjes worden niet opgenomen. Op 10 november 2003 ontvang ik een mailtje met de volgende mededeling:
Geachte heer Omar,
Hierbij bevestigen wij dat uw Tiscali ADSL-abonnement, bij ons bekend onder het ordernummer (A), zal worden geactiveerd op 20-NOV-03.
Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging met de relevante details.
Met vriendelijke groet,
Tiscali bv
Customer Services
(M055.02)
Belachelijk toch..... Alsof dit niet genoeg is: Gisteren ontving ik weer een mail met de volgen de tekst:
Geachte heer Omar,
Voor uw Tiscali ADSL-aanvraag, bij ons bekend onder het ordernummer (A) heeft u onlangs van ons een geplande opleverdatum ontvangen.
Door onvoorziene omstandigheden kunnen wij helaas niet op deze datum tot levering overgaan.
De nieuwe leverdatum is: 24-NOV-03
Binnen enkele dagen ontvangt u hiervan een schriftelijke bevestiging.
Met vriendelijke groet,
Tiscali bv
Customer Services
(M051.02)
VOLGENS MIJ WORDT HET TOCHT VOLGEND JAAR>>>>
KLASSE TISCALI.
TISCALI: je moet je schamen
VRAAG:
Is het mogelijk, gezien nu tiscali niet aan de afspraken houdt, om het contract te ontbinden. Of ben ik een pijnlijke jaar hieraan verbonden??
[/b]
Re: Tiscali ADSL
Ja iedereen trapt er weer .Al die reclamestunts .Wat moet je eigenlijk met een datalimiet van 2 gb .Als je bij deze provider er overheen gaat kan je flink gaan betalen en dan wordt internetten wel erg duur.
Nee geef mij er dan maar één waar dat niet is .Weet ik echt zeker waar je aan toe bent.
Het is tegenwoordig ook normaal om maar niks van je laten horen als het wat langer duurt.
Nee geef mij er dan maar één waar dat niet is .Weet ik echt zeker waar je aan toe bent.
Het is tegenwoordig ook normaal om maar niks van je laten horen als het wat langer duurt.
Re: Tiscali ADSL
Ja iedereen trapt er weer in .Al die reclamestunts .Wat moet je eigenlijk met een datalimiet van 2 gb .Als je bij deze provider er overheen gaat kan je flink gaan betalen en dan wordt internetten wel erg duur.
Nee geef mij er dan maar één waar dat niet is .Weet ik echt zeker waar je aan toe bent.
Het is tegenwoordig ook normaal om maar niks van je laten horen als het wat langer duurt.
En verder kan je niet zonder KPN helaas .Want je moet nog altijd je telefoonabbonement van KPN betalen als je ADSL wilt.Ook als je eigen netwerken Versatel,Tiscali,bbned Bv. van die providers gebruikt.
Dat is alleen nog maar beperkt voor bedrijven .
Nee geef mij er dan maar één waar dat niet is .Weet ik echt zeker waar je aan toe bent.
Het is tegenwoordig ook normaal om maar niks van je laten horen als het wat langer duurt.
En verder kan je niet zonder KPN helaas .Want je moet nog altijd je telefoonabbonement van KPN betalen als je ADSL wilt.Ook als je eigen netwerken Versatel,Tiscali,bbned Bv. van die providers gebruikt.
Dat is alleen nog maar beperkt voor bedrijven .
Re: Tiscali ADSL
op 27 okt dit vroeg ik na overtuiging van kennissen tiscali aan, zonder modem en splitter.
Er werd mij toegezegd binnen 2 tot 4 weken een aansluiting te krijgen en vervolgens kreeg ik een orderbevestiging. Nu 21 november belde ik maar eens om te vragen wat de vordering was i.v.m. de aansluiting.
krijg na 15 min. een meneer die van niets weet en mij vertelde 15 dec. aangesloten te worden waarop ik het verhaal meldde en als antwoord kreeg niets aan te doen wij moeten nu eenmaal bepaalde procedures te volgen softwarematig en daar is niets aan te veranderen. Ik stelde de man als vertegenwoordiger verantwoordelijk voor de foutieve info en vroeg hem nu mij uit hun bestand te verwijderen. tja wat er dan gebeurd .............. wil je niet weten ik ga niet eens verder met ze ik zeg de boel op aangetekend ( dus weer kosten boven op de telefoon )
Dit is een wanbeleid. weer inde **** genomen door miljoenen kostende reclames 't mag wat kosten.
Er werd mij toegezegd binnen 2 tot 4 weken een aansluiting te krijgen en vervolgens kreeg ik een orderbevestiging. Nu 21 november belde ik maar eens om te vragen wat de vordering was i.v.m. de aansluiting.
krijg na 15 min. een meneer die van niets weet en mij vertelde 15 dec. aangesloten te worden waarop ik het verhaal meldde en als antwoord kreeg niets aan te doen wij moeten nu eenmaal bepaalde procedures te volgen softwarematig en daar is niets aan te veranderen. Ik stelde de man als vertegenwoordiger verantwoordelijk voor de foutieve info en vroeg hem nu mij uit hun bestand te verwijderen. tja wat er dan gebeurd .............. wil je niet weten ik ga niet eens verder met ze ik zeg de boel op aangetekend ( dus weer kosten boven op de telefoon )
Dit is een wanbeleid. weer inde **** genomen door miljoenen kostende reclames 't mag wat kosten.
Re: Tiscali ADSL
Ook ik wacht al 3 maanden op mijn verbinding. Na talloze toezeggingen
hebben ze besloten niet meer te communiceren.
Ik heb ze vandaag gemaild dat ik wegens wanprestatie het contract ontbind.
Bellen lukt echt niet, ik heb de vorige week 92 minuten!! aan de lijn
gehangen, toen er eindelijk werd opgenomen vertelden ze me
doodleuk dat ze geen tijd meer hadden om me te woord te staan.
Sindsdien heb ik niets meer van ze vernomen.
Ze kunnen inderdaad de vraag niet aan, en ik ben tot op zekere hoogte bereid hiervoor begrip op te brengen.
Maar volledig uitblijven van elke vorm van communicatie is nooit
goed te praten.
Janis
hebben ze besloten niet meer te communiceren.
Ik heb ze vandaag gemaild dat ik wegens wanprestatie het contract ontbind.
Bellen lukt echt niet, ik heb de vorige week 92 minuten!! aan de lijn
gehangen, toen er eindelijk werd opgenomen vertelden ze me
doodleuk dat ze geen tijd meer hadden om me te woord te staan.
Sindsdien heb ik niets meer van ze vernomen.
Ze kunnen inderdaad de vraag niet aan, en ik ben tot op zekere hoogte bereid hiervoor begrip op te brengen.
Maar volledig uitblijven van elke vorm van communicatie is nooit
goed te praten.
Janis
Re: Tiscali ADSL
Hallo,
Ik heb ook ADSL aangevraagd bij Tiscali en heb daarbij geen problemen ondervonden.
De opleverdatum was 2 weken later dan gepland maar daarvoor krijg ik als comensatie 1 maand gratis ADSL.
De ADSL lijn werkt perfect, de beloofde snelheid behalen we ruimschoots.
Dus ik kan Tiscali van harte aanraden.
Groet.
Ik heb ook ADSL aangevraagd bij Tiscali en heb daarbij geen problemen ondervonden.
De opleverdatum was 2 weken later dan gepland maar daarvoor krijg ik als comensatie 1 maand gratis ADSL.
De ADSL lijn werkt perfect, de beloofde snelheid behalen we ruimschoots.
Dus ik kan Tiscali van harte aanraden.
Groet.
Re: Tiscali ADSL
ook ik zit nu drie maanden te wachten op mijn adsl aansluiting.
mijn oude abonnement is reeds lang afgelopen en ik zit nu ruim twee maanden via inbel.
vandaag nog maar eens gebeld dat ik nog steeds wacht en dat het deze week zou gaan gebeuren.
nou meneer, het wordt nu 24 december hoor. is dat zeker?? nee meneer, niemand hier kan u zekerheid geven.
dan wil ik meer maanden gratis internet van u! daar ga ik niet over. wie dan wel?? niemand! da's raar! nee hoor, die afdeling kunt u alleen schriftelijk bereiken. hebben ze geen telefoon daar dan? jawel hoor, maar ik mag u niet doorverbinden. u kunt wel kosteloos opzeggen hoor, u krijgt zowieso 1 maand gratis van ons!!!
wat een kl*te bedrijf is dit zeg. ze jagen je onnodig op kosten door te zeggen: kom naar ons, bij ons is het gras groener, het internet is sneller en natuurlijk ook veel goedkoper, kortom bij ons is alles beter!!!! als ze dan hun beloftes niet na kunnen komen is het het oude liedje: we zijn niet thuis, u zoekt het maar uit.
laat radar hier nou eens aandacht aan besteden in plaats van mensen die sterren zien na het drinken van sterrenmix......de naam zegt het al STERRENmix, deze mensen krijgen in ieder geval waar voor hun geld.
mijn oude abonnement is reeds lang afgelopen en ik zit nu ruim twee maanden via inbel.
vandaag nog maar eens gebeld dat ik nog steeds wacht en dat het deze week zou gaan gebeuren.
nou meneer, het wordt nu 24 december hoor. is dat zeker?? nee meneer, niemand hier kan u zekerheid geven.
dan wil ik meer maanden gratis internet van u! daar ga ik niet over. wie dan wel?? niemand! da's raar! nee hoor, die afdeling kunt u alleen schriftelijk bereiken. hebben ze geen telefoon daar dan? jawel hoor, maar ik mag u niet doorverbinden. u kunt wel kosteloos opzeggen hoor, u krijgt zowieso 1 maand gratis van ons!!!
wat een kl*te bedrijf is dit zeg. ze jagen je onnodig op kosten door te zeggen: kom naar ons, bij ons is het gras groener, het internet is sneller en natuurlijk ook veel goedkoper, kortom bij ons is alles beter!!!! als ze dan hun beloftes niet na kunnen komen is het het oude liedje: we zijn niet thuis, u zoekt het maar uit.
laat radar hier nou eens aandacht aan besteden in plaats van mensen die sterren zien na het drinken van sterrenmix......de naam zegt het al STERRENmix, deze mensen krijgen in ieder geval waar voor hun geld.
Re: Tiscali ADSL
Kan iemand van de radar mij helpen, ik heb adsl via tiscali, tot mijn grote verbazing komen ze hun afspraken niet na, na een half jaar zou ik de gewone abonnement gaan betalen van 33,52, ik kreeg de eerste rekening waarin ze de volle pond berekenen, gebeld kreeg geen gehoor, de hoorn wordt telkens neergeleg, zelf heb ik de oplossing gewoon betalen wat in de contract staat, het is jammer bij KPN heb ik zelf nooit verzuimd om te betalen, en nu ben ik toch genoodzaakt om te betalen wat is beloofd, kan ik van de contract af komen? [/quote]
Re: Tiscali ADSL
Ik snap jullie niet als jullie zo lang moeten wachten op een aansluiting doe je het toch gewoon annuleren en neem je een andere provider, ik heb zelf wanadoo en ik moet zeggen tot nu toe perfect.
3 weken na aanmelding had ik alles thuis en werkend, enne geen data limiet (FUP).
Veel plezier met aanmelden verder, maar die ergenis kiezen jullie zelf voor.
Dan moeten jullie niet gaan zeuren bij Radar kinderachtig hoor.
3 weken na aanmelding had ik alles thuis en werkend, enne geen data limiet (FUP).
Veel plezier met aanmelden verder, maar die ergenis kiezen jullie zelf voor.
Dan moeten jullie niet gaan zeuren bij Radar kinderachtig hoor.
Re: Tiscali ADSL
Vorig jaar december was ik genoodzaakt mijn huis te verlaten..
de telefoonlijn bleef daar wel aanwezig omdat mij ex daar bleef wonen.
Ik tiscali op de hoogte gebracht om de adsl verbinding naar het nieuwe adres en nummer over te zetten, ook wilde ik mijn email adres behouden.
En daar ging het mis.. niemand wist hoe dat in zijn werk ging!
Na veel geklooi (wat 6 maanden heeft geduurd) had ik weer adsl..
maar in die periode heb ik dubbel moeten betalen voor de nieuwe en en het oude adsl verbinding
dus die kosten wilde ik terug natuurlijk.. na 1 jaar heb ik nog steeds niet alles terug!
ook heb ik tot de dag van vandaag veel gebeld met Tiscali (ong 60 uur)
Die kosten + de analoge internetverbindingskosten wil ik gewoon terugkrijgen..
het is door hun dat ik die kosten uberhaubt heb moeten maken,
Maar tiscali weigerd daar een uitspraak over te doen, Iedere medewerker die ik aan de lijn heb gehad vind het vreemd en vind ook dat de kosten moeten worden teruggevorderd (jah het zijn ook meer koeien die voor een schermpje worden gezet en trachten een helpdesk te zijn maar niet meer dan de teletubbies kennen)
maar Tiscali denkt daar heel anders over en laat mij compleet Barsten en het komt er op neer dat ik het maar zelf moet uitzoeken..
want het is niet hun probleem maar die van KPN.
Dus Tiscali BEDANKT!!! en ik hoop dat je toko snel AFBRAND MET NIEUWJAAR!!
de telefoonlijn bleef daar wel aanwezig omdat mij ex daar bleef wonen.
Ik tiscali op de hoogte gebracht om de adsl verbinding naar het nieuwe adres en nummer over te zetten, ook wilde ik mijn email adres behouden.
En daar ging het mis.. niemand wist hoe dat in zijn werk ging!
Na veel geklooi (wat 6 maanden heeft geduurd) had ik weer adsl..
maar in die periode heb ik dubbel moeten betalen voor de nieuwe en en het oude adsl verbinding
dus die kosten wilde ik terug natuurlijk.. na 1 jaar heb ik nog steeds niet alles terug!
ook heb ik tot de dag van vandaag veel gebeld met Tiscali (ong 60 uur)
Die kosten + de analoge internetverbindingskosten wil ik gewoon terugkrijgen..
het is door hun dat ik die kosten uberhaubt heb moeten maken,
Maar tiscali weigerd daar een uitspraak over te doen, Iedere medewerker die ik aan de lijn heb gehad vind het vreemd en vind ook dat de kosten moeten worden teruggevorderd (jah het zijn ook meer koeien die voor een schermpje worden gezet en trachten een helpdesk te zijn maar niet meer dan de teletubbies kennen)
maar Tiscali denkt daar heel anders over en laat mij compleet Barsten en het komt er op neer dat ik het maar zelf moet uitzoeken..
want het is niet hun probleem maar die van KPN.
Dus Tiscali BEDANKT!!! en ik hoop dat je toko snel AFBRAND MET NIEUWJAAR!!
Re: Tiscali ADSL
Wat ben ik ontzettend blij dat ik uiteindelijk (na 3 maanden) besloten heb tiscali af te blazen na alle mooie beloftes. Ik zou tot 3 keer aan toe aansluiting krijgen maar door omstandigheden kon het niet doorgaan.
Ik heb uiteindelijk Planet genomen en die had ik in 10 dagen in huis. Kom ik tenminste niet voor rara fratsen te staan, alhoewel? Als ik het forum verder lees .... Ach, waar is het tegenwoordig helemaal geweldig. Nergens toch?
Ik heb uiteindelijk Planet genomen en die had ik in 10 dagen in huis. Kom ik tenminste niet voor rara fratsen te staan, alhoewel? Als ik het forum verder lees .... Ach, waar is het tegenwoordig helemaal geweldig. Nergens toch?