Ben onlangs telefonisch van internetabonnement geswitched, wel bijdezelfde internetprovider Tiscali gebleven. Desondanks kreeg ik een bevestiging voor een een nieuwe modem a Euro 99,95 en administratie + verzendkosten. Dit is niet besproken in het telefoongesprek, dan had ik tenminste nee kunnen zeggen. Ik heb toch al een modem en allang internet via Tiscali. Je gaat toch niet iedereen die al een abonnement bij je heeft en overgaat naar een ander abonnement een niewe modem opsturen en die in rekening brengen? Die verkoop je aan nieuwe klanten en ik was al klant. Heb schriftelijk gereageerd binnen de gestelde 7 dagen maar niets vernomen. Tot mijn schrik is wel het bedrag van mijn rekening afgehaald. Navraag bij 0900 nummers haalt niets uit moet allemaal schriftelijk. Nu beweerd Tiscali dat ik niet op tijd gereageerd heb en is er niets aan te doen.
Weet iemand waar ik met mijn klacht naartoe kan en hoe ik dit kan oplossen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali internet abonnement switch, nieuwe modem in rekening
-
Re: Tiscali internet abonnement switch, nieuwe modem in rekening
denk dat het moeilijk is om je gelijk ergens nog te halen, die internetproviders zijn te groot daarvoor, je kunt het bedrag teruglaten storten op je rekening moet je je bank bellen en vragen storneren als je tenminste ook daarnog mee op tijd bent. Aan overschakelen binnen je zelfde provider zitten meestal kosten verbonden als je naar een goedkopere 'aansluiting' gaat en meestal niet als je naar een duurdere gaat.
Succes,
maar neem in ieder geval nooit en tenever Compuserve want dat is helemaal RAMP.
Groet Leo.
Succes,
maar neem in ieder geval nooit en tenever Compuserve want dat is helemaal RAMP.
Groet Leo.