De november "lekkermaak" actie van Tiscali om ongevraagd de snelheid van mijn adsl verbinding een maand lang te verhogen resulteerde in helemaal geen verbinding meer.
Dus bellen met de helpdesk. Die bleek op de hoogte van het probleem en bood mij aan de snelheid weer terug te zetten naar de oude situatie.
Helaas had dat niet het gewenste resultaat en zit ik nu al sinds 1 november zonder internet thuis.
Klagen heeft geen zin en doordringen tot de organisatie verder dan een werkstudent op de helpdesk is onmogelijk.
Je wordt als klant aam het lijntje gehouden en bent geheel afhankelijk van een provider die het niet zo nou neemt met service.
Meerdere malen bellen en uitleggen dat het probleem door Tiscali zelf veroorzaakt is en dat ik verwacht dat het dan ook snel opgelost word is zonde van de energie want service bestaat niet.
Ook word er doodleuk gemeld dat het Zyxel modem wat Tiscali zelf geleverd heeft niet geschikt is voor hogere snelheden. helaas heb ik daar wel bij Tiscali ongeveer 180 euro voor moeten betalen en is het nog geen jaar oud.
Mailen met Tiscali is helemaal kansloos de organisatie beantwoord doodgewoon de mails niet als ze over klachten gaan.
Om een lang verhaal kort te maken,
TISCALI IS EEN PROVIDER WAAR JE ALS KLANT ALLEEN PLICHTEN HEBT MAAR GEEN ENKEL RECHT EN SERVICE BESTAAT BIJ TISCALI ECHT NIET !!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TISCALI NOT A PASSION FOR SERVICE
Re: TISCALI NOT A PASSION FOR SERVICE
Tiscali is inderdaad erg langzaam met het beantwoorden van e-mails met vragen cq klachten.
Ze geven wel aan dat de klacht/vraag in behandeling is, maar laten er dan weken over verlopen, voordat ze antwoorden; als ze al antwoorden.
Helemaal grof vind ik het dat je over financiele zaken niet eens bellen kunt. Dus alleen maar mailen,schrijven of faxen!!!!
Verder vind ik het wel en goede provider en ik heb recht van spreken , want ik ben al sinds jaren bij deze mij. (ook onder haar oude naam Worldonline en consunet)
Ze geven wel aan dat de klacht/vraag in behandeling is, maar laten er dan weken over verlopen, voordat ze antwoorden; als ze al antwoorden.
Helemaal grof vind ik het dat je over financiele zaken niet eens bellen kunt. Dus alleen maar mailen,schrijven of faxen!!!!
Verder vind ik het wel en goede provider en ik heb recht van spreken , want ik ben al sinds jaren bij deze mij. (ook onder haar oude naam Worldonline en consunet)
Re: TISCALI NOT A PASSION FOR SERVICE
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie