LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tiscali verhuizen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
roelie

tiscali verhuizen

Ongelezen bericht door roelie »

Hoi,

ik heb een abo van Tiscali op het Tiscali netwerk. Nu ga ik verhuizen naar een plaats waar het Tiscali netwerk niet bestaat. Nu wilde ik Tiscali opzeggen omdat ze mijn abonnement niet kunnen leveren. Tot mijn verbazing word ik nu verplicht over te stappen naar Tiscali op het KPN netwerk. Het abonnement dat ik nu heb bestaat hier echter niet. Ik ben nu verplicht een abonnement te nemen dat 10 euro duurder is, met een download limit van 2ooo mb en aansluitkosten van 79 euro op het KPN netwerk. (hier heb ik dus niets aan). Ook mag ik het abonnement opzeggen maar moet ik de resterende maanden gewoon betalen?!?!?!?!?! Ik vind dit belachelijk. Weet iemand of dit zo maar kan???????

Groetjes René

Fidler

Re: tiscali verhuizen

Ongelezen bericht door Fidler »

Bij mij is het nog erger. Ik ga verhuizen naar een tijdelijke huurwoning op het terrein van een bedrijf. Ik heb van te voren een postcode check gedaan en deze was positief.
Nu ik de verhuizing van mijn KPN lijn wilde gaan regelen bleek dat er geen particulier telefoonaansluiting in de woning aanwezig is.
Het is dus technisch niet mogelijk om daar ADSL te krijgen.
Tiscali antwoordt mij met de opmerking dat de woning in het dekkingsgebied ligt en ik dus het volle jaar moet blijven betalen !!!!
10 maanden betalen voor iets wat technisch niet geleverd kan worden ??? Ik ben nog niet klaar met ze !!

Gesloten