LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali vs. KPN
Tiscali vs. KPN
Ik heb tiscali ADSL.
En ik betaal aan Tiscali een vast bedrag van 19,95 per maand.
Maar tot mijn grote verbazing moet ik KPN ook nog eens 33euro betalen voor ADSL.
Wat is dit en wie kan mij hier meer over vertellen?
En ik betaal aan Tiscali een vast bedrag van 19,95 per maand.
Maar tot mijn grote verbazing moet ik KPN ook nog eens 33euro betalen voor ADSL.
Wat is dit en wie kan mij hier meer over vertellen?
Re: Tiscali vs. KPN
Als ik op antwoord van tiscali moet wachten,dan duurt dat wel een paar weken,
Het is **** dat inderdaad de kosten aan Kpn er niet worden bij worden verteld, maar op het moment dat je het contract binnen krijgt, staat het hier wel op vermeld, maar dan ben je in feite al te laat met reageren of anuleren, maar dat is niet alleen bij Tiscali zo maar bij elke profider.
Zorg er maar voor dat je geen achterstand krijgt bij Tiscali, want je wordt zonder bericht zomaar geblokt, dat duurd 5 weken voordat ze hebben gevonden wat de oorzaak is, omdat de administratie van Tiscali waarschijnlijk bij de directeur in de kofferbak van zijn mercedes ligt.
Als je belt waarom en waarvoor, weet niemand waar je het over hebt, om weer aangesloten te worden was ik 8 weken verder, het is een zootje, ik wist niet eens wat er aan de hand was, maar zij ook niet.
Het is mij overkomen, dus let maar op, zonder bericht of uitleg wordt je geblokt.
Zorg er maar voor dat je geen achterstand krijgt bij Tiscali, want je wordt zonder bericht zomaar geblokt, dat duurd 5 weken voordat ze hebben gevonden wat de oorzaak is, omdat de administratie van Tiscali waarschijnlijk bij de directeur in de kofferbak van zijn mercedes ligt.
Als je belt waarom en waarvoor, weet niemand waar je het over hebt, om weer aangesloten te worden was ik 8 weken verder, het is een zootje, ik wist niet eens wat er aan de hand was, maar zij ook niet.
Het is mij overkomen, dus let maar op, zonder bericht of uitleg wordt je geblokt.
Bij KPN betaal je voor de ADSL bij iedere provider 19,95 voor KPN en een vergoeding aan de provider.Maandelijkse kosten ADSL
Abonnement* KPN ISP Totaal**
ADSL Slim € 2,95 € 5,00 € 7,95
ADSL Go € 19,95 € 7,00 € 26,95
ADSL Lite € 19,95 € 15,00 € 34,95
ADSL Basic € 27,95 € 24,05 € 52,00
ADSL Extra € 33,95 € 54,05 € 88,00
ADSL lite 19,95 voor KPN en 15 voor b.v. Planet.
Leren lezen peppie. in de voorwaarden en uiutleg abonnementen staat dit zo duidelijk dat een blinde het kan lezen.
niet achteraf klagen over je eigen blunders.
niet achteraf klagen over je eigen blunders.
Bij een DSL verbinding via het KPN netwerk betaal je altijd in twee delen. Je betaalt aan de ISP een deel en direct aan KPN het andere deel via de nota van je telefoonrekening.
Een aansluiting op het DSL netwerk van Tiscali zelf heeft alle kosten direct en alleen aan Tiscali.
Een aansluiting op het DSL netwerk van Tiscali zelf heeft alle kosten direct en alleen aan Tiscali.
heb ik weer.... lees ik dat ik mogelijk ook extra kosten krijg via KPN...
hoe weet je of je adsl alleen via tiscali hebt of ook via KPN???
ik heb adsl special met telefonie
hoe weet je of je adsl alleen via tiscali hebt of ook via KPN???
ik heb adsl special met telefonie
idd ff bellen
een hele aardige mevrouw aan de foon en omdat ik telefonie van tiscali heb, zit ik dus op het tiscali netwerk....
PFIEUWWWW................
een hele aardige mevrouw aan de foon en omdat ik telefonie van tiscali heb, zit ik dus op het tiscali netwerk....
PFIEUWWWW................
-
Ja, het klopt: het staat gewoon in de voorwaarden...
Je betaald bijv: € 19,95 aan Tsicali en € 15,00 aan KPN...dit samen maakt het bedrag dat je per maand moet betalen!
Je betaald bijv: € 19,95 aan Tsicali en € 15,00 aan KPN...dit samen maakt het bedrag dat je per maand moet betalen!