Tijdje terug heeft een vriendin van mij een abonnement afgesloten bij tiscali, ze zou daarbij haar aansluitkosten terug krijgen, ze heeft hier geruime tijd op gewacht en toen ze van de week belde, kreeg ze te horen dat het termijn voor terugvordering was verlopen. Met ander woorden ze kon fluiten naar haar geld. Hebben meer mensen hier ervaring mee, en hoe is dit op te lossen?? telefonisch was steeds gezegd dat het geld er aan kwam...
Al vast bedankt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscalli aansluitkosten
-
Martin1976
Re: Tiscalli aansluitkosten
't lijkt mij niet dat Tiscali hier zomeer mee wegkomt, die actievoorwaarden zal je vriendin waarschijnlijk toch wel op papier hebben staan, dan moet het vrij eenvoudig zijn om Tiscali hier mee om de oren te slaan. En anders die aansluitkosten inhouden op de eerstvolgende abonnementsbetaling, Tiscali zal wel gaan steigeren maar even goed de spreekwoordelijke poot stijfhouden!
gewoon blijven bellen faxen tot ze er gek van worden, of anders de rekeningen niet betalen.
mvg
mvg
ja het is niet zo netjes van ze, maar op de site van Tiscali staat duidelijk vermeld dat alleen schriftelijke aanvragen tot terugvordering van actiekortingen in behandeling worden genomen, en dit moet ook nog binnen een bepaalde termijn (ik meen twee of drie maanden). Ik had een aantal jaren geleden ook Tiscali adsl, en toen stond dat er ook al. Als je je geld terug wilt zul je er wel wat voor moeten doen.