LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Triwa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
plokkie

Triwa

Ongelezen bericht door plokkie »

Op 14-05 jl. brak mijn horlogebandje. Je kan deze niet in de winkel kopen, dus heb ik een mail naar de klantenservice van Triwa gestuurd, of ze deze toevallig hebben. Ik kreeg als antwoord dat ze die zeker hebben en dat ik €15,- moest overmaken als ik het bandje wilde.

Op 29 mei heb ik de €15,- overgemaakt. Na vele mails van mijn kant, heb ik tot op heden nog niks gehoord. Ik heb ook geprobeerd via facebook contact op te nemen, maar zij sturen mij door naar de klantenservice mail. Daar heb ik dus niks aan.

Ik weet niet wat ik moet doen. Ze hebben geen telefoonnummer en ik krijg maar geen contact via de mail. Op hun site staat dat ze de klant tevreden willen houden en dat zij binnen 24-48 uur reageren op binnengekomen mail.

Iemand tips?

CB

Re: Triwa

Ongelezen bericht door CB »

Ik weet niet waar je woont, maar er staat een adres van Triwa op hun site. Tweede mogelijkheid is met een verkooppunt bellen en misschien kunnen ze je verder helpen aan een telefoonnummer bijvoorbeeld.

pvdb74

Re: Triwa

Ongelezen bericht door pvdb74 »

Wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen, er gaat blijkbaar iets verkeerd bij ons in de opvolging van je emails.
We gaan het meteen voor je oplossen.
Kan je svp een email sturen naar [email protected] dan kunnen we contact met je opnemen.
Hartelijk dank en excuses voor de gang van zaken.

Met vriendelijk groet,

Paul van den Berg
[email protected]

Gesloten