Wat is jullie ervaring met TWEAK glasvezelprovider???
Wij hebben in onze gemeente zelf gelobbyd voor glasvezel en die wordt momenteel overal aangelegd.
We konden kiezen uit Tweak, Fiber, Stipte en Weserve.
Tweak had een leuke aanbieding voor alles-in-1-compleet 1000/1000 incl. HBO voor 54.95 + 4.95 opname optie.
https://dewolden-iframe.helloworldglasv ... 0-mbit-4-2
Online dus ingeschreven voor dat abonnement. Paar dagen later het contract in de bus, maar geen tijd gehad alle in te vullen en te ondertekenen.
Komt er ineens een nieuwsbrief met onder andere daarin dat HBO stopt per 1 januari, maar we krijgen Film1 cadeau (zo staat het er letterlijk).
Ik heb begrepen dat dit al langer bekend is maar Tweak blijft reclame maken met HBO standaard in het pakket terwijl dat helemaal niet kan! En dan vervolgens achteloos de klant confronteren met een prijsverhoging, mocht je toch een filmpakket willen behouden. Blij dat ik het contract niet heb ondertekend! Uit principe ga ik nu al naar een andere provider.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tweak gebruikt misleidende infomatie om klanten te trekken
Re: Tweak gebruikt misleidende infomatie om klanten te trekken
HBO stopt inderdaad met uitzenden in Nederland. En het leuke is, deze wijziging gaat ook nog eens een prijsverhoging betekenen, zo lees ik op hun website, zelfs voor klanten die in 2016 hebben afgesloten.mcaanraad schreef:Wat is jullie ervaring met TWEAK glasvezelprovider???
Wij hebben in onze gemeente zelf gelobbyd voor glasvezel en die wordt momenteel overal aangelegd.
We konden kiezen uit Tweak, Fiber, Stipte en Weserve.
Tweak had een leuke aanbieding voor alles-in-1-compleet 1000/1000 incl. HBO voor 54.95 + 4.95 opname optie.
https://dewolden-iframe.helloworldglasv ... 0-mbit-4-2
Online dus ingeschreven voor dat abonnement. Paar dagen later het contract in de bus, maar geen tijd gehad alle in te vullen en te ondertekenen.
Komt er ineens een nieuwsbrief met onder andere daarin dat HBO stopt per 1 januari, maar we krijgen Film1 cadeau (zo staat het er letterlijk).
Ik heb begrepen dat dit al langer bekend is maar Tweak blijft reclame maken met HBO standaard in het pakket terwijl dat helemaal niet kan! En dan vervolgens achteloos de klant confronteren met een prijsverhoging, mocht je toch een filmpakket willen behouden. Blij dat ik het contract niet heb ondertekend! Uit principe ga ik nu al naar een andere provider.
https://www.tweak.nl/nieuws/sparql-abon ... -2017.html
zo te lezen gaat u straks 55,95 betalen. Maar dat biedt ook voordelen, dit betekent natuurlijk dat u kosteloos de overeenkomst kunt ontbinden.
Sparql TV nooit aan beginnen zo slecht ! Slechte ontvangst van teletekst kun je de tekst niet vergroten. Opname programma's maar 1 kanaal als je die dan nog terug kunt zien. Dan adviseer ik niet doen. Als het gaat om de downloads veel storingen....heel kleine afstandsbediening etc. Zoek eens naar reviews op Tweak.
-
Teunbosseman
- Contacteer:
Heb TWEAK nu half jaartje en alles werkt prima. 2 keer modem ff moeten resetten ivm update maar retesnel. Daar kunnen de andere providers niet tegenop.
1000Mb haal ik net niet, maar 950mb wel en dassss snellll.
1000Mb haal ik net niet, maar 950mb wel en dassss snellll.