Heeft iemand slechte ervaring met uniserver (voor hosting en domeinregistratie)?
Ik heb namelijk vandaag de zoveelste factuur binnen gekregen waar niets van klopt.
Meerdere malen is het voorgekomen dat ik moet betalen voor een domein terwijl deze niet meer op mijn naam staat.
Als ik hier op reageer wordt het wel hersteld, maar bij de volgende factuur proberen ze het weer.
Maar ook de bedragen worden effe snel verdubbeld. Een personal pakket (wat ik zwart op wit heb staan) wordt op de factuur veranderd in een starterspakket (prijs ligt 2 keer zo hoog).
Een domeinnaam beëindigen moet ook 3 keer schriftelijk, want de eerste 2 worden niet in behandeling genomen. Er is iets fout gegaan zeggen ze dan. En dit is niet één keer voorgekomen bij mij, maar nu al voor de derde keer.
In februari kreeg ik zelfs "vertrouwelijke informatie" in mijn mailbox, dat bedoeld was voor een andere klant. Oeps foutje,was het antwoord.
En telkens 5 euro administratiekosten vragen terwijl ik veel tijd kwijt ben in het terugschrijven om de fouten te herstellen.
Ik kan haast niet geloven dat ik de enige zou zijn met dit probleem.
Is hier iemand die ook slechte ervaringen heeft?
En heb je één of meerdere kontrakten lopen of gehad met Uniserver, dan kan ik je aanraden om de facturen nog eens goed te controleren.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uniserver
Re: Uniserver
Ik heb recentelijk een zeer slechte ervaring opgedaan met uniserver die tot heden niet opgelost is.
Enkele dagen gelden was mijn site ineens uit de lucht en al mijn email accounts waren verdwenen. Reactie van Uniserver Support was dat ze een foutje hadden gemaakt met het overplaatsen van het distoomein (??) maar dat ze het zouden oplossen met een backup.
Resultaat tot heden:
-1-
Mijn site is nog steeds niet in de lucht. Uniserver support claimt van wel. Zij claimen dat de site voor hen zichtbaar is en dat het probleem aan mijzelf / mijn computer ligt. Nu heb ik het al geprobeerd op diverse computers met hetzelfde resultaat. check it out: www.pacodesign.nl
-2-
Ik ben nog steeds al mijn email adressen kwijt ben, mijn email history en mij contact adressen. Enkele belangrijke emails waar ik op wachtte
heb ik gemist.
Ze hebben niets terug gezet maar gewoon een ongevraagd nieuw account neergezet met een nieuw password
Voorheen was uniserver een goed bedrijf met direct een oplossend eerlijk antwoord , wat nu vooral steekt is dat uniserver afgegleden is naar een bedrijf dat met smoesjes de klant aan het lijntje houdt.
Enkele dagen gelden was mijn site ineens uit de lucht en al mijn email accounts waren verdwenen. Reactie van Uniserver Support was dat ze een foutje hadden gemaakt met het overplaatsen van het distoomein (??) maar dat ze het zouden oplossen met een backup.
Resultaat tot heden:
-1-
Mijn site is nog steeds niet in de lucht. Uniserver support claimt van wel. Zij claimen dat de site voor hen zichtbaar is en dat het probleem aan mijzelf / mijn computer ligt. Nu heb ik het al geprobeerd op diverse computers met hetzelfde resultaat. check it out: www.pacodesign.nl
-2-
Ik ben nog steeds al mijn email adressen kwijt ben, mijn email history en mij contact adressen. Enkele belangrijke emails waar ik op wachtte
heb ik gemist.
Ze hebben niets terug gezet maar gewoon een ongevraagd nieuw account neergezet met een nieuw password
Voorheen was uniserver een goed bedrijf met direct een oplossend eerlijk antwoord , wat nu vooral steekt is dat uniserver afgegleden is naar een bedrijf dat met smoesjes de klant aan het lijntje houdt.