LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC ben er klaar mee

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
moniek1981

UPC ben er klaar mee

Ongelezen bericht door moniek1981 »

Sinds anderhalf jaar heb ik nu upc voor internet, bellen en telefonie.
In deze tijd alleen maar problemen ellende en fouten meegemaakt.
In december 2009 geprobeert op te zeggen. Toch niet gedaan omdat alles nu goed zou komen en in een droomdeal van 45 euro kon krijgen.
De verschillende automatische incasso's zouden stoppen en zou geen verassingen in de kosten meer krijgen.

Tot op heden geen enkele maand 45 euro betaald. Een paar dagen zonder televisie en internet gezeten. Verschillende pakketten gehad met verschillende kosten.

Nu blijkt dat ik een verkeerd abonnement heb gekregen in januari waar niks meer aan te doen is. Alleen een nieuw jaarcontract afsluiten en hopen dat het dan beter gaat. Verder word er niet gereageerd op e-mail en post.
Telefonisch vinden ze het allemaal heel jammer maar kunnen niks voor me doen.

wel met terugwerkende kracht een pakket herstellen als ze geld kunnen vangen maar op het moment dat er iets mis gaat en upc zou iets terug moeten betalen kan dat in een keer niet.

Heb al veel ellende en geldproblemen gehad door upc en lijk veels te veel te betalen.

Henri42

Re: UPC ben er klaar mee

Ongelezen bericht door Henri42 »

Het prijzenoverzicht van UPC staat op hun website

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

moniek1981 schreef:Sinds anderhalf jaar heb ik nu upc voor internet, bellen en telefonie.
In deze tijd alleen maar problemen ellende en fouten meegemaakt.
In december 2009 geprobeert op te zeggen. Toch niet gedaan omdat alles nu goed zou komen en in een droomdeal van 45 euro kon krijgen.
De verschillende automatische incasso's zouden stoppen en zou geen verassingen in de kosten meer krijgen.

Tot op heden geen enkele maand 45 euro betaald. Een paar dagen zonder televisie en internet gezeten. Verschillende pakketten gehad met verschillende kosten.

Nu blijkt dat ik een verkeerd abonnement heb gekregen in januari waar niks meer aan te doen is. Alleen een nieuw jaarcontract afsluiten en hopen dat het dan beter gaat. Verder word er niet gereageerd op e-mail en post.
Telefonisch vinden ze het allemaal heel jammer maar kunnen niks voor me doen.

wel met terugwerkende kracht een pakket herstellen als ze geld kunnen vangen maar op het moment dat er iets mis gaat en upc zou iets terug moeten betalen kan dat in een keer niet.

Heb al veel ellende en geldproblemen gehad door upc en lijk veels te veel te betalen.
Ik ben niet bij UPC, anders had ik ook nog een topic geopend.

Heb je van dit topic een gedeelde gebruikt?

UPC, klaar ben je ermee

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... c#p1034198

moniek1981

Ongelezen bericht door moniek1981 »

ik heb niet gekeken naar dat andere topic. Is niet van toepassing en ook een heel ander topic. Mijn vader wees me op dit forum om mijn ongenoegen over upc en verschillende bedragen en pakketten die niet eens bestaan te melden. Ik heb een niet bestaand pakket omdat er al te veel aangepast en veranderd is.
Kan dus niks vergelijken of verder opzoeken. Kan alleen een ander pakket afsluiten als ik opnieuw een jaarcontract afsluit.
Een andere oplossing dan deze konden ze me niet bieden.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

UPC maakt afwijkende pakketten ? , merkwaardig, zal wel waar zijn, zie ook eerdere lijntjes :)

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

moniek1981 schreef:ik heb niet gekeken naar dat andere topic. Is niet van toepassing en ook een heel ander topic. Mijn vader wees me op dit forum om mijn ongenoegen over upc en verschillende bedragen en pakketten die niet eens bestaan te melden. Ik heb een niet bestaand pakket omdat er al te veel aangepast en veranderd is.
Kan dus niks vergelijken of verder opzoeken. Kan alleen een ander pakket afsluiten als ik opnieuw een jaarcontract afsluit.
Een andere oplossing dan deze konden ze me niet bieden.
Als een topic bestaat, moet je volgens de regels,daar jou berichten doen.
Daar had je jou ongenoegen ook kunnen neerzetten!
Niet wat je zelf wilt!

Gesloten