LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] upc echt oplichters

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
yaden3107

upc echt oplichters

Ongelezen bericht door yaden3107 »

upc zijn echte oplichters!!!!!!!!!!!!
3 dagen geleden probeerde ik weer op te zeggen!!!
vorige maand ook, hebben ze ongevraagd weer een nieuw contract,
voor mij gemaakt!!!
nu kreeg ik de toezegging dat als ik zou blijven dat ik, vanaf vandaag geen contract meer heb.
kijk ik zonet bij mijn upc en wat staat er afkooptermijn 12 maanden!!!!
dus wederom door de klachtenafdeling opgelicht terwijl ik er van werd verzekerd,
dat ik per maand opzeggen kan hahaha het zijn echt oplichters,ga vanaf vandaag niets meer betalen laat de rechter maar beslissen.

mensen neem a.u.b geen upc het zijn echt oplichters hopelijk hou ik een paar mensen tegen het zijn de grootste leugenaars die er zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lammi

Re: upc echt oplichters

Ongelezen bericht door lammi »

opzegtermijn is toch ook 12 maanden bij upc?

jolanda77

Ongelezen bericht door jolanda77 »

als uw langer als 12 maanden daar heeft gezeten dan kunt uw peer maand op zeggen maar ja die hefters staan er om bekent

yaden3107

had een contract was afgelopen en opgelicht weer een jaar contract deze brief ga ik sturen.

07-08-2010
Goedendag heren/dames
Hier een schrijven van een zeer boze klant.
30 juni heb ik u benaderd om upc op te zeggen mijn contract zou in juli aflopen,
Ik vond het te duur, uw aanbieding was goedkoper, omzetten kon niet want dan moet je eerst 3 maanden geen klant zijn u geeft aan dat het wel goedkoper kan zonder weer een contract van 12 maanden,het enigste wat ik zou merken is dat het 17€ goedkoper is en 5 mb minder ,mijn eerstvolgende factuur geeft aan dat het nu 21€ duurder was geworden en ja hoor afkooptijd 12 maanden tijdens het gesprek met uw medewerker is mij niet verteld over een afkooptijd van 12 maanden.
2 augustus weer gebeld met uw klantenservice de zevende persoon die ik aan de lijn krijg na 50 minuten dhr audy lemmers vindt het ook zeer vreemd en komt er niet uit wat er is veranderd hij maakt er een klachtencase van zo als dat zo mooi heet.
4 augustus word ik terug gebeld door uw salesmanager een uur met de goede man aan de telefoon gezeten met het verzoek om alles ongedaan te maken deze meneer heeft mij verzekerd dat ik na 2 dagen op mijn upc kon zien dat ik geen contract meer heb bij upc onder deze voorwaarden geef ik aan dat ik dan waarschijnlijk klant zal blijven ook zal mijn volgende factuur 52€ inclusief zijn zeer schappelijk dus ik denk geregeld niets is minder waar 5 augustus is mijn contract gewoon weer veranderd afkooptijd 12 maanden als u terugluistert naar het gesprek kunt u horen dat ik minimaal 5 keer aangeef dat ik geen contract wil bij ups wat mij ook toegezegd word ik heb zelf ook het gesprek opgenomen dus als u per ongeluk het gesprek heeft gewist stuur ik u graag via email een kopie.
U verkoop techniek komt mij zeer opdringerig over u bent zeer volhardend ik ga onder protest het kale abonnement betalen 52€ dus ik ga niet meer bellen en sluit over 4 weken u apparatuur af Dan heb ik een andere provider ,ook ik ben zeer volhardend, door uw salesmanager bent u in ieder geval weer een klant kwijt deze brief gaat ook naar de redactie van tros radar en ik ga naar een rechtswinkel iemand moet toch een keer de verkooptechniek van upc een halt toe roepen.
Nogmaals het verzoek om alles in de oude staat terug te brengen ik wil geen contract bij upc daar heb ik niet om gevraagd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik geef u 14 dagen om schriftelijk te reageren op deze brief.
G. van den Dungen.
Klnr:7516937

yaden3107

contact met geschillencommissie moet upc 4 weken de tijd gevenom het recht te zetten oke bij deze hahaahah

yaden3107

kijk net op mijn upc geen afkoopdatum meer kan nu maandelijks opzeggen u ziet beetje moeite gesprek opnemen en je krijgt gelijk

yaden3107

dit heb ik net gekopieeerd

Webmail TelevisieInternetTelefonieTotaalpakkettenUPC LiveKlantenserviceHome
Privé Business Mijn UPC - Inloggen
Mijn UPC-Uitloggen
Mijn UPC is offline
Mijn UPC
Mijn gegevens
Mijn factuur
Mijn verbruik
Mijn Contract
Persoonlijke gegevens
Contract ID: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Naam: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Geslacht: M
Geboortedatum: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Telefoon overdag: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Telefoon 's avonds: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Mobiel: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Straat & huisnummer: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]
Postcode & plaats: [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Producten / Diensten

Standaardpakket Radio en TV
Extra UPC MediaBox

◦Sport 1
◦Film 1
◦Film 1
Bellen Onbeperkt + Europa

◦Driegesprek
◦Nummerherhaling
◦Doorschakelen
◦Wekservice
◦Voicemail
◦Permanent blokkeren nummerweergave
◦Telefoonnummer niet weergeven op rekening
Fiber Power 25
Afkoopvrijdata

Apparatuur in bruikleen

Ja, internet / telefoniemodems blijven eigendom van UPC

Overweegt u om gebruik te maken van een overstap service?
Bekijkt u hier welke van de producten die u afneemt hiervoor in aanmerking komen.
Over UPC | Voorwaarden | Disclaimer & Privacy | Overstappen | Verkooppunten | Sitemap

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Graag wat meer uitleg over de blz van de UPC website :roll:

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

yaden3107 schreef:kijk net op mijn upc geen afkoopdatum meer kan nu maandelijks opzeggen u ziet beetje moeite gesprek opnemen en je krijgt gelijk

Ja, en verder, dan is het toch opgelost, of niet?
Waarom moet je dan nog meer berichten posten! :mrgreen:

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Tja een uur aan de telefoon, kosten E 6,- excl.gsm kosten

Simpel en mailtje sturen lost meer op en is gratis :mrgreen:

yaden3107

een mailtje wordt pas nazes weken beaantwoord ben je weer anderhalve maand verder en 140€ armer

ze hebben op zaterdag mijn contract aangepast mij gaat het er alleen maar om dat je 2 maanden moet ouwehoeren om je recht te halen

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

Henri42 schreef:Tja een uur aan de telefoon, kosten E 6,- excl.gsm kosten

Simpel en mailtje sturen lost meer op en is gratis :mrgreen:

Dit was de oplossing geweest!

Gesloten