LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC:Geen router ontvangen, wel bedrag afgeschreven(diefstal)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
irenel

UPC:Geen router ontvangen, wel bedrag afgeschreven(diefstal)

Ongelezen bericht door irenel »

Op vrijdag 12 februari heb ik telefonisch een router (sitecom) bij UPC besteld. Aangezien ik de router na enkele weken nog niet had ontvangen, heb ik UPC opgebeld en gevraagd waar deze bleef;dat konden ze me niet vertellen.
Hierop heb ik de aankoop van de router geannuleerd. Vervolgens werd de router op 10 maart wel van mijn rekening afgeschreven. Na een telefoontje met UPC werd mij te kennen gegeven dat dit bedrag verrekend zou worden met
de afschrijving van april. Vanochtend echter zie ik dat dit niet gebeurd is. Zojuist heb ik daarover gebeld met UPC. In dit telefoongesprek deed ik mijn verhaal en werd meteen onheus bejegend: de router zou al op 24 februari zijn
afgeleverd (dat werd mij niet verteld toen ik de eerste keer belde om te vragen waar deze bleef). Ik heb deze evenwel niet ontvangen en eis dat UPC een (kopie) van een getekend ontvangstbewijs laten zien en onverwijld
het bedrag van ca 99 euro terugstort op mijn rekening. Het is toch van de zotte dat er gewoon beweerd kan worden dat er is iets geleverd zonder dat dit aangetoond kan worden.

Guardian72

Re: UPC:Geen router ontvangen, wel bedrag afgeschreven(diefstal)

Ongelezen bericht door Guardian72 »

niet te lang wachten.

Stuur ze een brief, aangetekend met handtekening retour, waarin je binnen 4 dagen het modem eist, of je geld (99 euro, plus kosten aangetekend) op je bank moet hebben staan.

Indien ze hier niet aan voldoen, aangifte doen bij de politie - dit is oplichting danwel diefstal - of beiden.

irenel

Ongelezen bericht door irenel »

Vandaag eindelijk opgelost. En UPC heeft het bedrag volledig verrekend -waarvoor mijn dank!

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

Vandaag eindelijk opgelost. En UPC heeft het bedrag volledig verrekend -waarvoor mijn dank!
Misschien zijn excuses ook op zijn plaats?

Waarom zou UPC u bestelen?

agro

Ongelezen bericht door agro »

Misschien zijn excuses ook op zijn plaats?
Dat woord komt niet voor in het woordenboek van upc :!:
Waarom zou UPC u bestelen?
:idea: Mischien omdat dat in de aard van het beestje zit :?:

Gesloten