We hebben tijdens de verhuizing laat gebeld en toen kregen we de mededeling dat we te laat waren en er nog een jaar aan vast zouden zitten.. We gingen verhuizen naar een NON-UPC gebied(bij familie niet officieel ingeschreven) en daarna naar een UPC-gebied.
Zij had het goede nieuws dat we net weer het opzegtermijn voorbij zijn, dus mogen we NOG een jaar voor niets betalen! Daar zakt mijn broek echt van af! Wat een ballentent is dat.
Zelfs de discussie daarna: als ik mij dus zou inschrijven bij mijn familie voor een paar dagen, daar het bewijsje van opstuur en mij weer terug laat inschrijven in mijn normale woonplaats, dan mag dit en krijg ik alsnog mijn opzegging. Ik heb haar toen erop gewezen, dat ik dus mijn opzegging op die manier wel geregeld krijg, maar dat het veel extra werk is. " tja, als u dat wilt doen, dan kan dat". Nog gevraagd met het oog op klantvriendelijkheid en de kans dat ik (of iedereen die ik hierover spreek) uberhaupt nog iets met UPC te maken wil hebben misschien tegemoet te komen ?? Helaas.. Als u het zo wilt doen, mag dat.
Ik snap dit soort belmutsen echt niet. Nou doe je niet eens moeilijk over dat 1e extra jaar betalen en dan krijg je gewoon een 2e jaar op deze manier door je strot geduwd..
Mocht er iemand van het UPC-webteam rondhuppelen, dan graag een reactie. Anders neem ik de moeilijke weg en ga wel goochelen met inschrijvingen, die frustratie heb ik er inmiddels wel voor over!!