LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] UPC Verhuizing zonder controle ?!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Johan de zwart

UPC Verhuizing zonder controle ?!

Ongelezen bericht door Johan de zwart »

Beste,

Even de ervaring delen met UPC

Er blijkt dat 8 mei een of andere grappenmaker met mijn adres en naam maar met een nep e-mail mijn UPC via de website heeft verhuisd.

Gewoon via de website een verhuizing aanmelden en dat is alles.

Er wordt niks gecontroleerd door UPC en nu zit ik dus zonder internet en TV :(

Daar wordt je niet happy van.

Moet je weer bellen met de klantenservice kost je weer tijd / geld en moeite.

Kan dat nou niet anders ???!

En als ik vraag naar de gegevens van de persoon die het heeft ingevoerd blijft het angstvallig stil.

Hoe kan ik UPC aanschrijven / faxen / mailen of wat dan ook om hier wat aan te doen ??? want blijkbaar gaat het zo makkelijk en niemand die het controleerd.

Ik hoor het graag. :idea:

Ron58

Re: UPC Verhuizing zonder controle ?!

Ongelezen bericht door Ron58 »

Goh, eindelijk een e-mail die én aankomt bij UPC, én gelezen wordt, én waarop adequate actie ondernomen wordt, is het wéér niet goed.

Zonder gekheid, raar dat dit zomaar kan zonder enige controle, voor hetzelfde geld had deze grappenmaker je opgegeven voor een (veel) duurder abonnement of zo. Zie maar te bewijzen dat jij het niet was en van een jaarcontract af te komen.

Quintus Sertorius

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Echter moet die grappenmaker in het bezit zijn van uw klantnummer. Dus u kunt ervan uit gaan dat de grappenmaker iemand is die u hoogstwaarschijnlijk goed kent:).

Guardian72

Ongelezen bericht door Guardian72 »

KPN internet doet dit ook.

Iemand kan zomaar van alles aanvragen en opzeggen - maar als blijkt dat het onjuist is, loop je tegen een muur van onwil 0p.

Gesloten