Je abonnement bij UPC opzeggen? Succes!!!
Klant worden van UPC? DOE HET NIET
Al 5 maanden probeer ik mijn internet abonnement op te zeggen bij UPC Nederland. Twee aangetekende brieven en een fax mogen niet helpen; nog steeds krijg ik facturen binnen met daarbij de vermelding dat er administratiekosten bij komen als ik niet op tijd betaal. Welke administratie, vraag ik mij af! Iemand moet toch getekend hebben bij UPC, voor de aangetekende brieven. Hebben ze een papierversnipperaar naast staan of zo?
Zojuist weer een nieuwe brief ontvangen, ditmaal van het incassobureau. Ze dreigen met afsluiting van het internetabonnement…. Tja, dat probeer ik nu al enkele maanden te bewerkstelligen.
Hoe verder? Het enige wat ik nu kan doen is mijn boodschap via zoveel mogelijk kanalen verspreiden. Dus zodoende nu ook via het internet (van een andere provider, dat wel):
WORD GEEN KLANT VAN UPC!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Van UPC kom je nooit meer af!
-
Antonio Visser
Re: Van UPC kom je nooit meer af!
Als je het bewijs van het aangetekend schrijven nog hebt en er zeker van bent dat je upc niets meer verschuldigd bent zou ik adviseren om niet te reageren op brieven e.d. Laat het maar gebeuren tot aan de rechtbank. Alleen zo zal upc leren. En verder kan ik je goede raad alleen maar ondersteunen, bedenk je twee maal voor met upc in zee te gaan.
Re: Van UPC kom je nooit meer af!
Jaren geleden hetzelfde meegemaakt. Je eigen brieven die je hebt verstuurd goed bewaren en niet meer op reageren. Bij een incassoburo wel dat buro even inseinen dat je niet gaat betalen.
Het houd dan vanzelf op
Succes!
Het houd dan vanzelf op
Succes!