Sinds 1 mei kun je wisselen van provider voor maar € 30,- ???
Op 5 mei gebeld met KPN,alles kwam in orde,even de oude provider (HCCNET) opzeggen.2 dagen later een brief van Kpn met nieuwe wachtwoorden voor ADSL,en je raad het al nu heb ik 2 adsl aansluiting op 1 telefoonlijn ????Volgens mij kom dat voor 1 mei helemaal niet,eerst moest de oude aansluiting "gesloopt"worden en dan kon je na 4 tot 8 weken zonder internet weer een nieuwe aansluiting aanvragen.Nu zit ik dus met 2 aansluitingen met 2 verschillende IP nummers te internetten,nu maar hopen dat ik niet 2 maal moet betalen hiervoor aan de KPN.
We wachten wel af
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] veranderen van provider bij KPN adsl
Re: veranderen van provider bij KPN adsl
Tja. Ik heb in oktober vorig jaar mijn adsl via planet stopgezet. Van planet 5 brieven gekregen dat ze de stopzetting hadden ontvangen en dat de adsl per 1-5-2004 wordt stopgezet conform contract (tot zover gaat alles nog goed).
Op 28-4-2004 besloten om direct adsl van de kpn te nemen. Via internet een aanvraag gedaan. Blijkt die aanvraag niet in behandeling genomen te kunnen worden omdat ik nog signaal had via een ander contract. En isp hoppen is pas per 1-5-2004.
Nu kreeg ik op 6 mei 2004 een brief van de KPN gedateerd op 3 mei dat ik als ik mijn adsl wilde voortztten via een andere isp of via direct adsl ik tot 4 mi kon reagern. Maar hoe kun je nu uiterlijk op 3 mei reageren als die brief pas op 3 mei is gemaakt????????? Natuurlijk gelijk gebeld want in de brief stond ook dat ik toto 11 mei nog signaal had. Maar je raad het natuurlijk al, dit kunnen ze niet meer regelen. Nu moet ik dus opnieuw een aanraag doen en ben ik pas vanaf juli aan de beurt omdat de adsl signalen op zijn en dat terwijl ik er een had toen ik belde voor een omzetting. Hoezo een loge organisatie.
Op 28-4-2004 besloten om direct adsl van de kpn te nemen. Via internet een aanvraag gedaan. Blijkt die aanvraag niet in behandeling genomen te kunnen worden omdat ik nog signaal had via een ander contract. En isp hoppen is pas per 1-5-2004.
Nu kreeg ik op 6 mei 2004 een brief van de KPN gedateerd op 3 mei dat ik als ik mijn adsl wilde voortztten via een andere isp of via direct adsl ik tot 4 mi kon reagern. Maar hoe kun je nu uiterlijk op 3 mei reageren als die brief pas op 3 mei is gemaakt????????? Natuurlijk gelijk gebeld want in de brief stond ook dat ik toto 11 mei nog signaal had. Maar je raad het natuurlijk al, dit kunnen ze niet meer regelen. Nu moet ik dus opnieuw een aanraag doen en ben ik pas vanaf juli aan de beurt omdat de adsl signalen op zijn en dat terwijl ik er een had toen ik belde voor een omzetting. Hoezo een loge organisatie.