LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verhoging kpn deel adsl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
tomboy

verhoging kpn deel adsl

Ongelezen bericht door tomboy »

De KPN verhoogd weer zijn snelheid dat is leuk.
Tevens en dat staat nergens gaat de abonnementsprijs met ruim 5 euro omhoog.
Dus wees wijs opzeggen en laat de KPN maar eens voelen dat er ook mensen zijn die wel moeten werken voor hun geld.
wijziging abonnementskosten ADSL Basis
Beste ADSL Basis-gebruiker,

In het hele bestaan van hcc!net hebben wij tot op de dag van vandaag nog nooit de abonnementsprijzen van onze producten en diensten verhoogd. U hebt dus altijd kunnen profiteren van een vaste, scherpe prijs.

Zeer recentelijk heeft KPN besloten om een prijsverhoging op het Basis-abonnement aan ons door te berekenen, waardoor de kosten op dit abonnement nu de opbrengsten overtreffen. Om u ook in de toekomst ADSL Basis te kunnen blijven aanbieden, zijn we helaas genoodzaakt voor het eerst een kleine prijsverhoging door te voeren. Uw abonnementskosten gaan met € 5,60 per maand omhoog.

De prijsverhoging gaat pas ná 31 maart a.s. daadwerkelijk in. Tot die tijd kunt u gewoon tegen uw huidige abonnementskosten gebruik blijven maken van uw ADSL Basis-abonnement en kennis maken met de snelheidsverhoging die KPN per 1 februari doorvoert op al haar abonnementen. Tot 31 maart kunt u dus besluiten om uw ADSL Basis-abonnement te behouden of te wijzigen in een ander ADSL-abonnement bij hcc!net.

unSOUND

Re: verhoging kpn deel adsl

Ongelezen bericht door unSOUND »

Alleen HCC verhoogt de prijzen... de rest van de providers niet.

KPN heeft een tijd geleden al aangegeven dat de prijzen iets omhoog zouden gaan. De meeste providers leggen dit verschil zelf bij, HCC laat de klant er voor opdraaien...

Kortom, je kunt beter commentaar hebben op HCC dan op KPN.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

ja en het is nu al de 2de of 3de keer dat adsl omhoog gaat dus eigenlijk zitten we best wel goed he bij mij gaan de kosten niet omhoog ik zit bij direct adsl van kpn maar ik weet wel dat ik nu op de snelheid zit die geleik zou zijn geweest aan het hoogste abbo van toen ik hem afsloot en dat is 2 jaar geleden

goed gedaan kpn en ga zo door

unSOUND

Ongelezen bericht door unSOUND »

Ik wou het net zeggen...

toen ik een Basis abbo nam bij KPN, was de download 512. Nu is hij 3200.
voor die boost mag er best 5 euro bij hoor... maar ja, ik heb geen HCC net, dus ik hoef niet bij te betalen...

:lol:

Goedkoop = Duurkoop. Wanneer leren mensen dat nou eens ?

h.petrie

Ongelezen bericht door h.petrie »

Als je cotractjaar nog niet voorbij is, kan je dan nu zonder het lopende jaar te moeten betalen, opzeggen of wijzigen naar andere aanbieder bij HCC bijvoorbeeld Pro2.

hoffie2

Ongelezen bericht door hoffie2 »

beste Tomboy, waar wil je heen dan als je geen ADSL wilt??????
naar 1 van de kabelboeren, met hun belachelijke datalimieten?????
en denk dat je nog steeds goedkoop uit bent, vergelijk je abo maar eens met de kabel

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Weer iets van KPN Ze zeggen gratis verhoging maar dat wordt nu doorberekend naar de providers.
Een Adsl provider nemen die niet via KPN werkt kan ook nog.

Gast

aar 1 van de kabelboeren, met hun belachelijke datalimieten?????
Je kunt ook naar Versatel. Wat dat betreft, is er tegenwoordig genoeg concurrentie.

Gast

O.A. die . Voor die virusscanner en spyware scanners die al scannen op de servers kosten daar ook niks extra.

Gast

Demon, ben ik heel tevreden over

hun snelste verbinding kost je 65 euro, kost bij de KPN en kabelboeren al snel rond de 80 euro

Gesloten