Beste mensen,
Tiscali heeft van de helpdesk plots een 0900-nummer gemaakt. 30 ct/minuut.. in mijn ogen is dit tarief a-so-ciaal hoog!
Naar mijn idee maakt een helpdesk integraal onderdeel uit van de diensten die je afneemt (van Tiscali in dit geval) en beschouw ik dit als een wijziging in de algemene voorwaarden. Tijdens de offertefase werd namelijk geschermd met het feit dat telefonisch contact volgens normaal tarief verloopt.
Wie weet of ik nu met onmiddellijke ingang het abonnement kan beëindigen?
Dit staat in de algemene voorwaarden:
Tiscali is gerechtigd de prijzen te wijzigen. Tiscali stelt de Abonnee hiervan, zo mogelijk 60 dagen voor het intreden van de prijswijzigingen, op de hoogte via de website (http://tarieven.tiscali.nl). De Abonnee heeft in geval van een prijsverhoging 60 dagen vanaf de dag van bekendmaking van de prijsverhoging de tijd om de Overeenkomst schriftelijk per aangetekende post op te zeggen. Na ommekomst van de periode van 60 dagen wordt de Abonnee geacht de prijsverhoging te hebben geaccepteerd.
Alvast dank voor de antwoorden..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verhoging tarief helpdesk -
Re: Verhoging tarief helpdesk -
Met "de prijzen" bedoelen ze de prijzen van het abbonement.
De prijs van de helpdesk staat daar los van, je zult je abbonment dus gewoon uit moetn zitten.
De prijs van de helpdesk staat daar los van, je zult je abbonment dus gewoon uit moetn zitten.