Hallo ik ben behoorlijk belazerd door versatel en heb hierdoor een rekening van 186 euro. Ik dat namelijk in oktober een versatel plus migratie aangevraagd. Hierbij werd eind oktorber mijn adsl afgesloten en omdat ik in december nog niet had heb ik ze gebeld. Omdat ik meerdere malen met smoesjes en belofte ben behandeld heb ik dus meerdere malen gebeld. Die smoesjes en belofte kent waarschijnlijk iedereen wel. In de trand van, wij zullen het zo spoedig mogelijk verhelpen, wij kunnen geen garantie geven over dat data dat het werkt en ik schat dat het nog een dag of 2 a 3 duurt (maak er maar maand van!).
Elke keer dat ik belde heb ik te horen gekregen dat versatel het inderdaad niet zo netjes had gedaan waardoor ik zo lang moet wachten. Maar de telefoonkosten en de abonnements kosten worden terug betaald! Ik heb mijn abonnements geld terug gekregen maar de tel rekening naar de belagelijk dure klantenservice niet! terwijl ze me dit explisiet hadden belooft.
Ik heb hier meerdere malen contact over opgenomen maar ik wordt niet serieus genomen. Daarom ben ik bezig met een serieuze brief waarbij ik graag wat tips over wil ontvangen!
Daarom wil ik vragen om op onderstaand document commentaar of tips te geven. Zo wil ik graag binnen een maand antwoord en dat is ook volgens mij je recht, maar volgens welk artikel uit wetboek?
eerst opslaan en dan openen.
http://www.freewebs.com/versatelbrief/Versatetros1.zip
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] versatel jokt, hulp bij brief gevraagd.
Re: versatel jokt, hulp bij brief gevraagd.
http://www.freewebs.com/versatelbrief/Versatetros1.zip
rechter muis knop, doel opslaan
rechter muis knop, doel opslaan