LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Versatel
Versatel
Wij hebben nu al 5 weken geen telefoon en internet meer van versatel.
Ik heb meer dan 100 euro mobiel gebelt. en nog geen stap verder.
Ze weten niet wat het voor een storing is je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, ik heb ze meegedeeld mijn overeenkomst te beeindigen.
En daar reageert niemand op.
je wordt afgeblaft aan de telefoon of als je een hond bent.
Nu is mijn vraag of iemand hier de zelfde ervaringen heeft met Versatel?En of iemand weet wat ik kan doen?
m.v.g
Ramon
Ik heb meer dan 100 euro mobiel gebelt. en nog geen stap verder.
Ze weten niet wat het voor een storing is je wordt van het kastje naar de muur gestuurd, ik heb ze meegedeeld mijn overeenkomst te beeindigen.
En daar reageert niemand op.
je wordt afgeblaft aan de telefoon of als je een hond bent.
Nu is mijn vraag of iemand hier de zelfde ervaringen heeft met Versatel?En of iemand weet wat ik kan doen?
m.v.g
Ramon
Re: Versatel
Hoi Ramon,
Ook ik heb problemen met Versatel en voel ik me opgelicht door hun.
Al 3 maanden zit ik met storingen op het voetbalkanaal, internet is traag ( moet 20MB zijn ) en de telefoon werkt vaakt niet.
Ook ik heb div keren gebeldt naar versatel ( versaHel ) en er wordt gewoon niks aangedaan het enige wat ze wel doen is iedere maand me geld afschrijven.
Er moet volgens mij een mannier zijn om onder het contract uit te komen want ze leveren niet wat in de overeenkomst staat.
Gr Hans
Ook ik heb problemen met Versatel en voel ik me opgelicht door hun.
Al 3 maanden zit ik met storingen op het voetbalkanaal, internet is traag ( moet 20MB zijn ) en de telefoon werkt vaakt niet.
Ook ik heb div keren gebeldt naar versatel ( versaHel ) en er wordt gewoon niks aangedaan het enige wat ze wel doen is iedere maand me geld afschrijven.
Er moet volgens mij een mannier zijn om onder het contract uit te komen want ze leveren niet wat in de overeenkomst staat.
Gr Hans
Re: Versatel
Gewoon niet meer betalen !!
Alles stopzetten, zolang het niet werkt !!
Alles stopzetten, zolang het niet werkt !!
Re: Versatel
Ik denk dat het meer effect heeft als er meer aandacht besteeds word want ik weet dat veel mensen er mee zitten. maar niemand waarschuwd ze.
Re: Versatel
Ik zou zeggen meld je even aan bij de Versatelklachtgroep --> www.versatelklachtgroep.nl
Misschien dat wij je kunnen helpen
Enneh..Hans1957 ik denk dat je daar een punt hebt. We hebben veelvuldig contact met een aantal mensen bij Versatel. De echte probleemgevallen sturen we ook door naar deze mensen en ik moet zeggen dat het dan wel snel kan.
Volgens mij heeft Versatel gewoon een groot probleem met de 1e lijns helpdesk die snappen NIET hoe het werkt...
Misschien dat wij je kunnen helpen
Enneh..Hans1957 ik denk dat je daar een punt hebt. We hebben veelvuldig contact met een aantal mensen bij Versatel. De echte probleemgevallen sturen we ook door naar deze mensen en ik moet zeggen dat het dan wel snel kan.
Volgens mij heeft Versatel gewoon een groot probleem met de 1e lijns helpdesk die snappen NIET hoe het werkt...
Re: Versatel
Als het goed is had ik gisteren al een mail naar deze groep gestuurd.
Hoop dat zij meer bereiken dan ik alleen.
Gr Hans
Hoop dat zij meer bereiken dan ik alleen.
Gr Hans
Re: Versatel
Ik zie inderdaad dat er een e-mail is binnengekomen van je we zijn er al mee bezig....
Re: Versatel
Hoi Helmer,
Tot mijn grote verbazing belde versatel mij vandaag om 16.45 uur en heb ik er nu het volste vertrouwen in het goed gaat komen.
Ik stond er echt versteld van dat er wel ineens actie ondernomen wordt, nadat ik jullie hulp had ingeroepen.
Alvast bedankt en ik hou je op de hoogte.
Gr Hans
Tot mijn grote verbazing belde versatel mij vandaag om 16.45 uur en heb ik er nu het volste vertrouwen in het goed gaat komen.
Ik stond er echt versteld van dat er wel ineens actie ondernomen wordt, nadat ik jullie hulp had ingeroepen.
Alvast bedankt en ik hou je op de hoogte.
Gr Hans
Re: Versatel
Grappig hans..ik heb je mail om 16:15 richting Versatel verstuurd.... ze reageren wel snel dan
Re: Versatel
niet betalen bij versahel helpt niet ze sturen automatis (die afdeling werkt wel snel ) brieven via intrum, waarna je er niet meer onderuit komt ondanks 50 mails naar versahel
Re: Versatel
tjah....ik zeg aangetekend bezwaar maken enneh..als dat gegrond is dan snapt IJ dat ook wel hoor (IJ=intrum btw).
'k heb ook wel 'ervaring' met INtrum....zijn stelletje mafiosi gewoon uitleggen wrom je niet betaald...AANGETEKEND BEZWAAR MAKEN!!!! enneh..alles schriftelijk doen dan houden ze vanzelf wel op :p
enneh...stuur je dossier ff naar ons op dan kijken wij wat we voor je kunnen doen
[email protected]
'k heb ook wel 'ervaring' met INtrum....zijn stelletje mafiosi gewoon uitleggen wrom je niet betaald...AANGETEKEND BEZWAAR MAKEN!!!! enneh..alles schriftelijk doen dan houden ze vanzelf wel op :p
enneh...stuur je dossier ff naar ons op dan kijken wij wat we voor je kunnen doen
[email protected]