Heb im augustes gesprek gehad aan de deur, en ik zou in Februari overstappen, omdat ik tot die tijd vast zat aan KPN.
Vandaag nog ff navraag gedaan over emailadres en dergelijke en waneer hun zouden opzeggen voor mij.
Zeggen ze ineens dat er geem overstapservice is aangevraagd, terwijl dat toch wel degelijk gedaan is, daar heb ik getuigen van.
Zij zeggen kan niet want dat moet binnen de 90 dagen, zeg ik ok dan vraag ik hem nu aan.
Zeggen zij weer Kan niet moet binnen de 14 dagen bedenktijd, ja daar word je moe van he.
Maar goed ik zeg dan zeg ik het wel af, en vraag het opnieuw aan.
zegt zij Kan niet dan moet u 390 euro betalen,
Dat is toch te gek voor woorden, zij maken een fout, en ik moet betalen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vodafone wil niet helpen met overstapservice
-
HansDonkers
Vodafone wil niet helpen met overstapservice
Laatst gewijzigd door Radar op 29 dec 2016 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast
Reden: Onderwerp aangepast
-
Leo The Emperor
Re: Vodafone wil niet helpen met overstapservice
Of er nu wel of geen overstapservice is aangevraagd wordt een wellus-nietes spelletje , en schiet u op dit moment niet veel op.HansDonkers schreef:Heb im augustes gesprek gehad aan de deur, en ik zou in Februari overstappen, omdat ik tot die tijd vast zat aan KPN.
Vandaag nog ff navraag gedaan over emailadres en dergelijke en waneer hun zouden opzeggen voor mij.
Zeggen ze ineens dat er geem overstapservice is aangevraagd, terwijl dat toch wel degelijk gedaan is, daar heb ik getuigen van.
Zij zeggen kan niet want dat moet binnen de 90 dagen, zeg ik ok dan vraag ik hem nu aan.
Zeggen zij weer Kan niet moet binnen de 14 dagen bedenktijd, ja daar word je moe van he.
Bestens is om nu direct bij KPN de opzegtermijn op te vragen en indien mogelijk alsnog op te zeggen per 1-2-2017
Dan via Vodafone nummerbehoud aanvragen.
Voor de e-mailadressen zie ik even niet hoe dat hetzelfde kan blijven . Ellke provider heeft immers zijn eigen extensie ( @kpn, @home, @ziggo etc) en deze adressen zullen dus moeten veranderen.
Leuk van die getuigen, gelukkig worden we vandaag de dag bij colportage beter beschermd en bestaat de plicht om de afspraken op schift vast te leggen en deze ook aan u te bevestigen. Omdat wij als consumenten toch vaak genept werden bij colportage, dus aan de deur, is deze regel tot stand gekomen. Dus het aanwezig zijn van getuigen is dan natuurlijk heel handig, maar dat wat op papier is vastgelegd, dat is waar het om gaat.HansDonkers schreef:Heb im augustes gesprek gehad aan de deur, en ik zou in Februari overstappen, omdat ik tot die tijd vast zat aan KPN.
Als je nummerhoud op deze wijze wil regelen gaat het zeker mis. Door eerst op te zeggen gaat het nummer juist verloren. Je nieuwe provider regelt het overstappen en ook het nummer behoud via je oude provider. Het enige wat je zelf door moet geven is een juiste datum voor de overstap want alleen jij zelf weet wanneer je abonnement verloopt.Leo The Emperor schreef:Of er nu wel of geen overstapservice is aangevraagd wordt een wellus-nietes spelletje , en schiet u op dit moment niet veel op.HansDonkers schreef:Heb im augustes gesprek gehad aan de deur, en ik zou in Februari overstappen, omdat ik tot die tijd vast zat aan KPN.
Bestens is om nu direct bij KPN de opzegtermijn op te vragen en indien mogelijk alsnog op te zeggen per 1-2-2017
Dan via Vodafone nummerbehoud aanvragen.
Voor de e-mailadressen zie ik even niet hoe dat hetzelfde kan blijven . Ellke provider heeft immers zijn eigen extensie ( @kpn, @home, @ziggo etc) en deze adressen zullen dus moeten veranderen.