Op 20 sept 05 sloot ik een Internet abonnement af via Dixons met KPN/PLANET Als cadeau zou ik een portabele DVD speler krijgen, stond in de advertentie in de Dixons folder van 19 sept.05
Nou leuk dacht ik.Volgens Dixons was dat cadeautje niet hun "pakkie an" vertelde ze me. Ze hadden het merk "Sony" niet eens.
Ik dus afwachten op wat komen ging.ERchter geen portabele DVD speler.
We zijn inmiddels alweer aangeland, en 5 KPN/PLANET incasso's verder maar ik heb nog steeds die portable DVD speler niet.
Ovrigens mijn buurman heeft hetzelfde probleem. Volgens hem schijnt er aan gewerkt te worden, hij is bij Dixons geweest, maar dat had niet nodig moeten zijn. Wij hadden al zo'n ding in huis moeten hebben.
Vraag ik mij af wie er nu verantwoordelijk is voor het leveren van die DVD speler?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waar is m'n portabele DVD speler?
Re: Waar is m'n portabele DVD speler?
heb je planet al gebeld. Misschien dat het een actie van hun is? Ik weet niet precies wat de actie inhield. Anders gewoon naar de dixons en daar op je strepen gaan staan dat je nu duidelijkheid wilt hebben over hoe of wat.