ontvangen en sindsdien begonnen de problemen al.
Na installatie bleek dat ik niet meer via de wanadoo site kon inloggen
op mijn e-mail. Na hierover gebeld te hebben en een van de meest onvriendelijkste medewerkers van hun (en dit vind ik het meest erge) BETAALDE HELPDESK aan de lijn kreeg gaf deze advies om mijn gebr.naam en wachtwoord nogmaals opnieuw in te vullen (alsof ik hier zelf niet opgekomen was en al van alles had geprobeerd) met de vraag "en wat als dit ook niet werkt" zei ze doodleuk "dan moet u maar weer terugbellen" alsof die betaalde nummers al niet genoeg kosten. Ik vind dit onvoorstelbaar, je betaald voor een product en als dit dan niet werkt moet je vervolgens nogmaals betalen om verder te komen. Vervolgens heb ik nogmaals (2x) moeten bellen maar kreeg iedere keer geen bevredigend (oplossend) antwoord.
En dit is nog niet alles wat ook verbreekt de verbinding regelmatig.Met de controle van de aansluiting, software instellingen die allemaal goed bleken te zijn kreeg ik de tip van een systeembeheerder dat het gezien de klachten waarschijnlijk om de modem ging.
Na hier meerdere malen over te hebben ge e-maild heb ik tot opheden nog steeds geen bericht terug ontvangen. Iedere keer krijg je een standaard e-mail terug dat je vraag is doorverwezen.
Na deze site van radar te hebben geraadpleegd en zag dat er veel meer mensen klachten over wanadoo hebben besloot ik om ook mijn versie van mijn verhaal toe te voegen, en ik zou tegen iedereen willen zeggen die ook problemen met wanadoo heeft, doe dit ook....!
Wie weet helpt dit en worden ze eindelijk daar bij wanadoo wat klantvriendelijker/gerichter.

Ik kan nogwel even doorgaan met schrijven over wanadoo
en ze zijn voorlopig ook nog niet van mij af.