Ik zelf interperteerde de brief toch iets anders. Ik werd gewoon gedwongen om een duurder abonnement te nemen omdat ze vanaf dit jaar geen signaal meer gingen doorgeven aan het demos modem. Ik had eigenlijk geen keus.
Nou kon ik hier wel meeleven aangezien het internet verbruik in ons huishouding veel intensiever was geworden de afgelopen maanden en het abonnement van 27,- wel erg langzaam was. Maar die hele brief liet bij mij toch een nasmaakje achter.
Ik heb dus toch ingestemd met deze migratie(via internet geregeld), en 12 november kwamen er 2 (!!!!!) monteurs van casema alles plaatsen en installeren. Ik stond dus zeer verbaasd te kijken dat alles voor mij werd gedaan. Ik zei nog tegen beide heren: Wat een service!!. Ja mevrouwtje, alles voor de klant!. Toen gingen er toch wel

Ik heb dus gezegd dat ik daar naar mijn idee geen toestemming voor had gegeven, waarop de mevrouw zei dat dat heel vervelend was en gelijk contact ging opnemen met de afdeling administratie die dan ging uitzoeken hoe het zat. Er zou dan zo spoedig mogelijk contact met mij worden opgenomen.
Na dit lange verhaal is mijn vraag, zijn er meer mensen die zo'n brief hebben gehad en/of waarbij volledige installatie is gedaan terwijl ze zeker weten dat zij dit niet hebben aangevraagd??