LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanadoo/Casema demosmigratie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
chvanduijn

Wanadoo/Casema demosmigratie

Ongelezen bericht door chvanduijn »

Vorig jaar kreeg ik van Casema een brief waarin zij een hele voordelige aanbieding hadden. Ik had een abonnement van 27,- euro (wanadoo basic met demos modem) en nu kwam ik in aanmerking voor een demosmigratie naar Wanadoo Cable Broadband Basic. De eerste 6 maanden (weet ik niet meer zeker, kan ook minder zijn) zou ik ipv 32,95 euro, 25,95 euro gaan betalen! Dat was toch wel een hele goede aanbieding.
Ik zelf interperteerde de brief toch iets anders. Ik werd gewoon gedwongen om een duurder abonnement te nemen omdat ze vanaf dit jaar geen signaal meer gingen doorgeven aan het demos modem. Ik had eigenlijk geen keus.
Nou kon ik hier wel meeleven aangezien het internet verbruik in ons huishouding veel intensiever was geworden de afgelopen maanden en het abonnement van 27,- wel erg langzaam was. Maar die hele brief liet bij mij toch een nasmaakje achter.

Ik heb dus toch ingestemd met deze migratie(via internet geregeld), en 12 november kwamen er 2 (!!!!!) monteurs van casema alles plaatsen en installeren. Ik stond dus zeer verbaasd te kijken dat alles voor mij werd gedaan. Ik zei nog tegen beide heren: Wat een service!!. Ja mevrouwtje, alles voor de klant!. Toen gingen er toch wel :idea: bij mij branden. Het zal toch niet zo zijn dat ze volledige installatie hebben gedaan, terwijl ik dat helemaal niet heb opgegeven?? Maar ja, Sinterklaas kwam, Kerst is gevierd en ineens werd er gisteren 91,90 van mijn rekening afgeschreven! Vannochtend hing ik dus aan de telefoon met de vraag: Waar komt dit bedrag vandaan?? De mevrouw van de klantenservice was heel vriendelijk en legde uit dat er 2x 25,95 was afgeschreven voor 2 mnd abonnement (dec en jan) en.......40,-euro voor volledige installatie.
Ik heb dus gezegd dat ik daar naar mijn idee geen toestemming voor had gegeven, waarop de mevrouw zei dat dat heel vervelend was en gelijk contact ging opnemen met de afdeling administratie die dan ging uitzoeken hoe het zat. Er zou dan zo spoedig mogelijk contact met mij worden opgenomen.

Na dit lange verhaal is mijn vraag, zijn er meer mensen die zo'n brief hebben gehad en/of waarbij volledige installatie is gedaan terwijl ze zeker weten dat zij dit niet hebben aangevraagd??

Gast

Re: Wanadoo/Casema demosmigratie

Ongelezen bericht door Gast »

Bij mij is ook net een bedrag van €.101,93 afgeboekt.
Na telefonisch overleg met Casema is mij vertelt dat ik een Basic abonnement heb, terwijl ik bijna zeker weet dat ik een Easy abonnement heb aangevraagd.
Ik schijn ook gekozen te hebben voor een volledige installatie,wat ik me niet voor kan stellen, want je hoeft alleen maar het cd-tje in de computer te doen.Ik heb nu een brief aan Casema gestuurd met het verzoek een kopie van mijn aanvraag aan mij te sturen
Zo zie je maar weer dat je altijd een kopie moet maken van brief die je verstuurd.
Ik hoop dat ze reageren.
Groetjes

chvanduijn

Re: Wanadoo/Casema demosmigratie

Ongelezen bericht door chvanduijn »

Helaas heb ik de aanvraag via internet gedaan dus heb ik geen enkel bewijs. De brieven die ik na die aanvraag van casema heb gekregen staat helemaal niets over het feit dat ik toestemming zou hebben gegeven voor een volledige installatie, dus het is hun woord tegen die van mij, en ben ik bang dat ik die 40,- op mijn buik kan schrijven. Maar.......ze hebben mij nog niet terug gebeld of gemaild, dus ik ben nog hoopvol gestemd over een goede afloop :lol:

Gesloten