Ik vind zelf casema prima de verbinding dan!!!!!
maaaaaaar daar buiten om iz het gewoon vrezelijk
als er ietz miz iz moet je het egt wel zelf
oplossen hoor je heb helemaal nix aan hun!
gelukkig is me vriend systeembeheerder duz kan het meeste
zelf wel oplossen maar als casema eruit gaat komt het er
nooit meer in!!!
groetjez Sharon
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanadoo/Casema
Re: wanadoo/Casema
Eindelijk vandaag iemand gesproken van de storingsdienst en de monteur komt langs.. VOLGENDE WEEK WOENSDAG!!
hoe gekker kan het nog!! $#%$%$^@
Alleen maar even een modem vervangen.. Weet iemand een andere oplossing? Leverancier van COM21 ofzo??
hoe gekker kan het nog!! $#%$%$^@
Alleen maar even een modem vervangen.. Weet iemand een andere oplossing? Leverancier van COM21 ofzo??
Re: wanadoo/Casema
Kan hier nou niets tegen gedaan worden?
We hebben al eerder meegemaakt dat Wanadoo de clienten gratis een maand moesten laten internetten.
Kan de consumentenbond hier niets aan doen.
Als ik zelf op internet ben met wanadoo wordt ik er steeds uitgegooid.
The server has drop the connection.
Ik hoop dat Radar en misschien Kassa hier iets aan kunnen doen.
We hebben al eerder meegemaakt dat Wanadoo de clienten gratis een maand moesten laten internetten.
Kan de consumentenbond hier niets aan doen.
Als ik zelf op internet ben met wanadoo wordt ik er steeds uitgegooid.
The server has drop the connection.
Ik hoop dat Radar en misschien Kassa hier iets aan kunnen doen.
Re: wanadoo/Casema
even een bericht vanuit mijdrecht.
Mijn ouders zijn met de tijd mee en hebben 5 maanden geleden Casema kabel aangevraagd, om een lang verhaal kort te maken en een aantal 0900 hebben gedraait, doet hij het nog steeds niet.
Het woordje wij bellen terug is bekent maar dat is nog nooit in deze periode gedaan, een grof schandaal gewoon.
Ik heb menig stukje zitten lezen en ben het met diverse personen eens. Het is bij dat bedrijf gewoon wat ik al schreef een zooi.
Graag zie ik een reactie op mijn wel werkende internet.
[email protected]
Mijn ouders zijn met de tijd mee en hebben 5 maanden geleden Casema kabel aangevraagd, om een lang verhaal kort te maken en een aantal 0900 hebben gedraait, doet hij het nog steeds niet.
Het woordje wij bellen terug is bekent maar dat is nog nooit in deze periode gedaan, een grof schandaal gewoon.
Ik heb menig stukje zitten lezen en ben het met diverse personen eens. Het is bij dat bedrijf gewoon wat ik al schreef een zooi.
Graag zie ik een reactie op mijn wel werkende internet.
[email protected]
Re: wanadoo/Casema
Ik ben steeds benaderd door casema of ik easy wilde. Na deze verhalen begin ik er niet eens aan.
Heb trouwens een klacht ingediend bij de Reclame code commissie omdat ze beweren dat aansluitkosten gratis zijn, terwijl je dit zelf moet doen (wat dus heel veel problemen geeft)
Dit wordt 7 okt. behandeld. Ook vertelde ze mij dat er in de broadbandbox een telefoonnummer zit dat je gratis kan bellen bij problemen met installatie. Klopt dat?
Ik blijf maar gewoon bij KPN......
Heb trouwens een klacht ingediend bij de Reclame code commissie omdat ze beweren dat aansluitkosten gratis zijn, terwijl je dit zelf moet doen (wat dus heel veel problemen geeft)
Dit wordt 7 okt. behandeld. Ook vertelde ze mij dat er in de broadbandbox een telefoonnummer zit dat je gratis kan bellen bij problemen met installatie. Klopt dat?
Ik blijf maar gewoon bij KPN......
Re: wanadoo/Casema
pfffffff ik ben dus niet de enige die amper op internet kan door wanadoo casema......!!! gelukkig, doe er snel wat aan radar aub... ik krijg al ongeveer een jaar dezelfde foutmelding, maar bij wanadoo kan men er niks mee.... de remedie varriert van een paar snoertjes veranderen aan mijn modem tot mijn computer formatteren tot een monteur die langs moet komen.... niks helpt...
Na ongeveer 400 keer gebeld te hebben (incl. de keren dat ik zogenaamd doorverbonden werd en dan opgehangen werd) waarbij ik steeds ongelofelijk lang in de w8rij zit, en 250 keer aangegeven heb dat er een monteur langs moet komen... kon ik eindelijk een afspraak maken... JAAAAAAAHHHHHH.... hij kwam ook nog... en toen heeft internet het zomaar eens een halve dag achterelkaar gedaan..... joepie!!! helaas..... een halve dag maar... nu weer hetzelfde probleem, ongeveer 1 kwartier per dag internet gemiddeld.... doe er alsjeblieft snel wat aan... want het geld wordt natuurlijk wel afgeschreven door deze afpersers...
Na ongeveer 400 keer gebeld te hebben (incl. de keren dat ik zogenaamd doorverbonden werd en dan opgehangen werd) waarbij ik steeds ongelofelijk lang in de w8rij zit, en 250 keer aangegeven heb dat er een monteur langs moet komen... kon ik eindelijk een afspraak maken... JAAAAAAAHHHHHH.... hij kwam ook nog... en toen heeft internet het zomaar eens een halve dag achterelkaar gedaan..... joepie!!! helaas..... een halve dag maar... nu weer hetzelfde probleem, ongeveer 1 kwartier per dag internet gemiddeld.... doe er alsjeblieft snel wat aan... want het geld wordt natuurlijk wel afgeschreven door deze afpersers...
Re: wanadoo/Casema
ja ook ik hier heb weer wat "leuks" meegemaakt bij wanadoo.
Ik ging verhuizen in Delft en heb dat netjes aangegeven bij de klantenservice dat ik naar een andere huis ging in Delft en dat ik mijn internet mee wilde nemen. Nou dat kon. Ik moest ff zo'n klein lullig antwoordkaartje invullen en heb duidelijk vermeld dat het om huisnummer 5 "1" hoog ging. Dus zo vriendelijk als ze waren belde ze me op voor een afspraak met de monteur die langs zou komen om het signaal aan te sluiten.
Je raad het al...ik heb hiervoor een verlof dag opgenomen want die gasten kunnen nooit een precieze tijdstip melden. het is of voor 12.00 of na 12.00....en tja dan moet je maar thuis zijn want dat ken ook om 18.00 sávonds zijn dat ze langskomen. Affain...ik dus een verlofdag genomen en afgesproken dat ze VOOR 12.00 bij mij zouden langskomen.
Als er om 14.00 nog niemand langs geweest is besluit ik maar eens te bellen. (ook ik moch lekker lang wachten aan de lijn) maar uiteindelijk nam er een dame de telefoon op. Als ik mijn verhaal aan haar doet en vraag wanneer de monteur nou eens langskom krijg ik dood leuk te horen dat deze al geweest is.
Ik bleef volhouden dat ik toch echt de hele tijd thuis was en dat ik niemand heb gehoord of gezien. Sterker nog, ik heb een hond en die begint al te blaffen als er iemand door de gallerij loopt laat staan als er iemand bij mijn voordeur aanbelt.
Ja meneer IN ONS SYSTEEM staat toch echt dat hij langs is geweest.
Dus m.a.w. ik sta te liegen??. Nee dat wilde ze niet zeggen maar in HUN SYSTEEM stond dat hij langs is geweest. Nou kwaad dat ik was heb ik opgehangen en ben ik in mijn auto gestapt om de persoonlijke confrontatie met de klantenservice aan te gaan.
Nadat ik aan de beurt was om mijn verhaal bij de balie te vertellen zei ook deze Dame dat IN HUN SYSTEEM stond dat de monteur toch duidelijk is langs geweest en niemand heeft opengedaan. Als ik vraag waar hij naartoe is gegaan wordt mij mee gedeeld dat hij naar .....straat nummer 5 is gegaan.
U snapt...hier breek mij klomp toch echt van heh. Stug volhouden dat hij is langsgeweest maar zeggen dat hun het verkeerd in het systeem hebben ingevoerd dat ken natuurlijk nooit!.
Zo netjes dat de dame was vroeg ze mij of ik een nieuwe afspraak wilde maken. Ja natuurlijk wil ik dat MAAR DAN WEL VOOR DIEZELFDE DAG. Want dat was de afspraak. anders zou ik mijn abbo opzeggen. Nee dat ging helaas nie meer voor diezelfde dag. Dus hun probleem werd ineens de mijne. Ik werd daar zo boos aan de balie dat ik meteen vroeg naar haar chef of iemand hoger dan haar. Hier schrok ze behoorlijk van en wist even 1,2,3 niet gauw wie ze halen moest. Toen ze iemand erbij haalde en ik daar het verhaal aan kwijt was bood ze tig maal excuses en wilde ze toch nog proberen om een nieuwe afspraak te maken. Hierbij kreeg ik als aanbieding 1 maand gratis internet.
Ik heb hiermee ingestemd en heb dus een nieuwe afspraak gemaakt.
Als op de dag van de nieuwe afspraak ik bij heel stom toeval een wanadoo service wagen zie rijden bij ons in de straat en hij weer bij nummer 5 stopt i.p.v 5-1 springen mijn stoppen door. Ik roep de monteur naar mij toe met het verhaal dat hij hierzo moest wezen. Hij kijkt op zijn papier en zegt dat hij nummer 5 heeft meegekregen.
Zo ziet u allen....ze leren niet van fouten!
Echter..... maar wel jammer dat het niet meer bestaat, maar het schijnt dus dat als je recht op de man af naar de klantenservice loopt om verhaal te halen...... hun ineens iets zachter piepen dan telefonisch en schriftelijk
Nu ben ik van heel wanadoo af en heb ik een heerlijk ADSL abbonement bij Demon <--- aanrader
Ik ging verhuizen in Delft en heb dat netjes aangegeven bij de klantenservice dat ik naar een andere huis ging in Delft en dat ik mijn internet mee wilde nemen. Nou dat kon. Ik moest ff zo'n klein lullig antwoordkaartje invullen en heb duidelijk vermeld dat het om huisnummer 5 "1" hoog ging. Dus zo vriendelijk als ze waren belde ze me op voor een afspraak met de monteur die langs zou komen om het signaal aan te sluiten.
Je raad het al...ik heb hiervoor een verlof dag opgenomen want die gasten kunnen nooit een precieze tijdstip melden. het is of voor 12.00 of na 12.00....en tja dan moet je maar thuis zijn want dat ken ook om 18.00 sávonds zijn dat ze langskomen. Affain...ik dus een verlofdag genomen en afgesproken dat ze VOOR 12.00 bij mij zouden langskomen.
Als er om 14.00 nog niemand langs geweest is besluit ik maar eens te bellen. (ook ik moch lekker lang wachten aan de lijn) maar uiteindelijk nam er een dame de telefoon op. Als ik mijn verhaal aan haar doet en vraag wanneer de monteur nou eens langskom krijg ik dood leuk te horen dat deze al geweest is.
Ik bleef volhouden dat ik toch echt de hele tijd thuis was en dat ik niemand heb gehoord of gezien. Sterker nog, ik heb een hond en die begint al te blaffen als er iemand door de gallerij loopt laat staan als er iemand bij mijn voordeur aanbelt.
Ja meneer IN ONS SYSTEEM staat toch echt dat hij langs is geweest.
Dus m.a.w. ik sta te liegen??. Nee dat wilde ze niet zeggen maar in HUN SYSTEEM stond dat hij langs is geweest. Nou kwaad dat ik was heb ik opgehangen en ben ik in mijn auto gestapt om de persoonlijke confrontatie met de klantenservice aan te gaan.
Nadat ik aan de beurt was om mijn verhaal bij de balie te vertellen zei ook deze Dame dat IN HUN SYSTEEM stond dat de monteur toch duidelijk is langs geweest en niemand heeft opengedaan. Als ik vraag waar hij naartoe is gegaan wordt mij mee gedeeld dat hij naar .....straat nummer 5 is gegaan.
U snapt...hier breek mij klomp toch echt van heh. Stug volhouden dat hij is langsgeweest maar zeggen dat hun het verkeerd in het systeem hebben ingevoerd dat ken natuurlijk nooit!.
Zo netjes dat de dame was vroeg ze mij of ik een nieuwe afspraak wilde maken. Ja natuurlijk wil ik dat MAAR DAN WEL VOOR DIEZELFDE DAG. Want dat was de afspraak. anders zou ik mijn abbo opzeggen. Nee dat ging helaas nie meer voor diezelfde dag. Dus hun probleem werd ineens de mijne. Ik werd daar zo boos aan de balie dat ik meteen vroeg naar haar chef of iemand hoger dan haar. Hier schrok ze behoorlijk van en wist even 1,2,3 niet gauw wie ze halen moest. Toen ze iemand erbij haalde en ik daar het verhaal aan kwijt was bood ze tig maal excuses en wilde ze toch nog proberen om een nieuwe afspraak te maken. Hierbij kreeg ik als aanbieding 1 maand gratis internet.
Ik heb hiermee ingestemd en heb dus een nieuwe afspraak gemaakt.
Als op de dag van de nieuwe afspraak ik bij heel stom toeval een wanadoo service wagen zie rijden bij ons in de straat en hij weer bij nummer 5 stopt i.p.v 5-1 springen mijn stoppen door. Ik roep de monteur naar mij toe met het verhaal dat hij hierzo moest wezen. Hij kijkt op zijn papier en zegt dat hij nummer 5 heeft meegekregen.
Zo ziet u allen....ze leren niet van fouten!
Echter..... maar wel jammer dat het niet meer bestaat, maar het schijnt dus dat als je recht op de man af naar de klantenservice loopt om verhaal te halen...... hun ineens iets zachter piepen dan telefonisch en schriftelijk
Nu ben ik van heel wanadoo af en heb ik een heerlijk ADSL abbonement bij Demon <--- aanrader