Ik wil iedereen waarschuwen. Ga NIET met Wanadoo een contract aan. Wanadoo heeft mij op alle mogelijke manieren zo teleurgesteld, dat ik eraan zit te denken om ze wegens contractbreuk en wanprestatie voor de rechter te slepen.
Ik heb namelijk ADSL van Wanadoo zonder telefonie. Het begon in maart toen ik opeens geen nummerweergave meer had. Rond die tijd werd de verbinding van het internet ook zeer onstabiel. Ik moest de livebox(dat is de modem) elke dag opnieuw opstarten. Later kwam daar nog eens bij dat ik niet meer kon bellen met mijn vaste telefoon. En ja, je voelt hem al aan komen, later kwam daar ook nog eens bij dat andere mensen mij ook niet konden bellen op de vaste telefoon!
Ik heb al twee brieven geschreven naar Wanadoo, maar heb er nooit antwoord op gekregen. Daarnaast heb ik al zeker 4 uur naar een duur 0900-nummer gebeld, om vervolgens met een zeer ondeskundig persoon te worden doorverbonden, die het verschil nog niet weet tussen een modem en een blokfluit.
Mijn tip is dus: GA ER NIET MEE IN ZEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanadoo, het slechste bedrijf van Nederland...
Re: Wanadoo, het slechste bedrijf van Nederland...
Jouw ervaringen met Wanadoo zijn volgens mij niet eens van jezelf, dit heb je allemaal van Vara's Kassa, van de uitzending van zaterdag 16 april.
Je schrijft: Het begon allemaal in Maart. Nou, jij hebt ook geen geduld: geeft die mensen eens de gelegenheid om om je klachten te reageren, we zijn amper enkele weken verder. Ik geloof geen barst van je verhaal.
Welke idioot gaat er nu bovendien 4 uur lang met een duur 0900-nummer bellen?
Welke idioot gaat er nu bovendien 4 uur lang met een duur 0900-nummer bellen?
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie