LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanadoo internet + telefonie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ouafae

wanadoo internet + telefonie

Ongelezen bericht door ouafae »

een tijdje geleden zijn we gebeld door een call-center met de vraag of we geintereseerd waren in wanadoo telefonie. Het kost maar 1 euro per maand en je kunt onbeperkt bellen kregen we te horen. Het was eigenlijk ook veelste mooi om waar te zijn. Dus ik naar mijn moeder toe, en vragen of ze interesse had. We hebben toen ja gezegd. We kregen toen een aantal dagen later een bevestigingsbrief thuis opgestuurd. We moesten binnen 7 werkdagen reageren als we het wouden stop zetten. Nou na 2 dagen was mijn moeder er niet te vreden mee, en ik wanadoo helpdesk bellen, kreeg ik aan de telefoon te horen, alle medewerkers zijn in gesprek etc........., na een halfuur werd de lijn gewoon automatisch afgebroken... we hebben daarna nog een aantal keren proberen op te bellen maar weer hetzelfde verhaal, lijn werd automatisch afgebroken, ik heb ze nog gemaild via een email van wanadoo, kregen we ook geen reactie op, inmiddels zijn de 7 dagen om, we hebben ze toen nog daarna schriftelijk een brief opgestuurd, kregen we ook geen reactie op. heb ze daarna meedere malen proberen te bellen, nog steeds geen medewerker te pakken gekregen, een keer kregen we een medewerker te pakken, had die me beloofd om het stop te zetten, heeft die het niet gedaan, dus ik denk geef hem wat meer de tijd, maar nee hoor nu een aantal weken verder nog steeds niet, ik heb vandaag weer wanadoo opgebeld kreeg wel een medewerker te pakken maar dat duurde ook weer een eeuwigheid, en wat had die toen als mededeling na mijn verhaal sorry mevrouw had u maar eerder moeten bellen :twisted: :twisted: :twisted: , u heeft nu een contract van een jaar, en kunt het pas volgend jaar opzeggen, dus ik zit nou aan een contract vast, internet doet raar sinds we wanadoo telefonie hebben en we betalen veel meer dan 1 euro, ben het gewoon zat en wil graag weten of we het niet kunnen beeindigen het contract tegen een bepaalde vergoeding bedrag of rekening dat je daarna moet betalen, BEN NIET TE VREDEN OVER WANADOO, EN HEB ONTZETTEND SPIJT DAT WE HET DAAR INTERNET EN TELEFONIE HEBBEN AFGESLOTEN, INDIEN HET NIET LUKT VAN HET CONTRACT AF TE KOMEN DAN HOUDEN WE HET WEL EEN JAARTJE VOL, MAAR NA VOLGEND JAAR ZIEN ZE ONS OOK NIET MEEER TERUG KOMEN

Gast

Re: wanadoo internet + telefonie

Ongelezen bericht door Gast »

Het kost maar 1 euro per maand en je kunt onbeperkt bellen kregen we te horen.
en ze leefden nog en gelukkig

Radar
Site Admin

Re: wanadoo internet + telefonie

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten