LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Hieronder het antwoord van WANADOO klantenservice naar aanleiding van mijn verzoek een mail door te sturen naar hun debiteuren administratie. Het lijkt of je bij Wanadoo alleen met 'ROBOTS' te maken hebt die hun winst maken uit o.a. dure 0900 telefoonnummers!
===============================================
Geachte mevrouw, mijnheer Smit ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het niet mogelijk om per e-mail antwoord te geven
op eventuele vragen of opmerkingen.
Als u vragen hebt of nadere informatie wenst over de automatische incasso
of de openstaande bedragen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via
telefoonnummer 0900-699 32 65 (45 cent per minuut).
Wij zijn bereikbaar op
werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur en in het
weekend van 10:00 tot 16:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo Administratie
Wanadoo, 10 jaar internetervaring
TRACKING NUMBER: A00004801298-00008105157===================================================
mijn antwoord:
Ik vroeg u ALLEEN deze mail door te sturen naar Uw debiteuren administratie!
U kunt van mij niet verwachten dat ik een duur (45c.m.) nummer ga bellen hiervoor.
Als jullie dit klantenservice noemen kun je beter spreken van 'klanten-wegloop-service".
Nogmaals mijn vraag deze mail door te sturen naar uw afdeling debiteuren administratie.
Ik zal anders niet nalaten deze "Niet-service" aan heel veel instanties kenbaar te maken.
===============================================
Geachte mevrouw, mijnheer Smit ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas is het niet mogelijk om per e-mail antwoord te geven
op eventuele vragen of opmerkingen.
Als u vragen hebt of nadere informatie wenst over de automatische incasso
of de openstaande bedragen, verzoeken wij u contact met ons op te nemen via
telefoonnummer 0900-699 32 65 (45 cent per minuut).
Wij zijn bereikbaar op
werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur en in het
weekend van 10:00 tot 16:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Wanadoo Administratie
Wanadoo, 10 jaar internetervaring
TRACKING NUMBER: A00004801298-00008105157===================================================
mijn antwoord:
Ik vroeg u ALLEEN deze mail door te sturen naar Uw debiteuren administratie!
U kunt van mij niet verwachten dat ik een duur (45c.m.) nummer ga bellen hiervoor.
Als jullie dit klantenservice noemen kun je beter spreken van 'klanten-wegloop-service".
Nogmaals mijn vraag deze mail door te sturen naar uw afdeling debiteuren administratie.
Ik zal anders niet nalaten deze "Niet-service" aan heel veel instanties kenbaar te maken.
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Ik heb al zoveel gemaild naar Wanadoo, brieven aan de directie gestuurd, gewoon teveel om op te noemen. Ik heb nog niet eens 1 ontvangstbevestiging gekregen, laat staan een antwoord. Het is om mee te communiceren 1 grote ramp dat WANADOO
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Dag Rinus,
Gezien de vele klachten over Wanadoo lijkt mij dat je te maken hebt met een bijna malafide bedrijf. Het beste is om zo snel mogelijk een andere provider te nemen. Sukses, groeten, Ton.
Gezien de vele klachten over Wanadoo lijkt mij dat je te maken hebt met een bijna malafide bedrijf. Het beste is om zo snel mogelijk een andere provider te nemen. Sukses, groeten, Ton.
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Zeg Ton, blijf je overal vreemde antwoorden en adviezen geven?
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Wat een onzin!bijna malafide bedrijf. Het beste is om zo snel mogelijk een andere provider te nemen.
Ik heb vanaf december vorig jaar een Casema/Wanadoo-abonnement
en geen moment een probleem gehad!
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Totdat je een keer een conflict met ze krijgt en probeert te communiceren. Ik hoop voor u dat het niet zover komt....
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
In aansluiting op mijn eerste post over dit onderwerp, kan ik melden dat ik al 6 maanden gelukkig geen klant meer ben van Wanadoo. Zij hebben mijn ADSL abon. destijds omgezet naar Wanadoo-FREE, gratis dus op de phone-tikken na. (Zij stuurden mij een keurige brief daarover).
Na een paar maanden gingen ze plotseling weer bedragen van 23 euro incasseren, ondanks mijn ingetrokken machtiging. Deze bedragen heb ik door de Postbank laten storneren. Op het laatst heb ik Postbank verzocht hun rekening voor incassos van mij te blokkeren. Dat is gebeurd.
Nu dreigen deze " Robots " met incassoburos..........
Na een paar maanden gingen ze plotseling weer bedragen van 23 euro incasseren, ondanks mijn ingetrokken machtiging. Deze bedragen heb ik door de Postbank laten storneren. Op het laatst heb ik Postbank verzocht hun rekening voor incassos van mij te blokkeren. Dat is gebeurd.
Nu dreigen deze " Robots " met incassoburos..........
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
U kunt van mij niet verwachten dat ik een duur (45c.m.) nummer ga bellen hiervoor.
Dit is natuurlijk wel mogelijk. Als je kiest voor een ISP met goedkope maand tarieven kun je vaak op je vingers natellen dat voor al het andere (dus ook support en dit soort vragen) geld berekend wordt. Het zit immers niet in het abonnements geld meer.
Dit is het gevolg van ons hollandse gedrag om alleen maar puur de abonnementen op prijs per maand & lijnsnelheid te vergelijken. En zo te denken "aha, die is het goedkoopste" dat terwijl er dus zoals dit voorbeeld ook andere dingen (zoals service!) heel belangrijk kunnen zijn in een goede ISP.
Dit is natuurlijk wel mogelijk. Als je kiest voor een ISP met goedkope maand tarieven kun je vaak op je vingers natellen dat voor al het andere (dus ook support en dit soort vragen) geld berekend wordt. Het zit immers niet in het abonnements geld meer.
Dit is het gevolg van ons hollandse gedrag om alleen maar puur de abonnementen op prijs per maand & lijnsnelheid te vergelijken. En zo te denken "aha, die is het goedkoopste" dat terwijl er dus zoals dit voorbeeld ook andere dingen (zoals service!) heel belangrijk kunnen zijn in een goede ISP.
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
dat kan dan wel zo zijn maar noem dan eens een paar providers die de zaakjes wel allemaal goed voor elkaar hebben.Dit is het gevolg van ons hollandse gedrag om alleen maar puur de abonnementen op prijs per maand & lijnsnelheid te vergelijken. En zo te denken "aha, die is het goedkoopste" dat terwijl er dus zoals dit voorbeeld ook andere dingen (zoals service!) heel belangrijk kunnen zijn in een goede ISP
ik zit zelf bij @home voor 47,95 € per maand dat vind ik nou niet bepaald goedkoop maar daar heb zelf voor gekozen.
Over het algemeen genomen geen klagen, maar heb je een probleem dan moet je een alsnog een dure helpdesk bellen (waar je minimaal een kwatier in de wacht word gezet)met alleen maar van die nitwitzen , die geen verstand van zaken hebben.
En alleen maar oplossingen vertellen die je zelf al weet, en wat dus niet werkt. .
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Volgens mij heeft xs4all een gewoon telefoonnummer voor de helpdesk.
Of er meer providers zijn die dit hebben weet ik niet.
Of er meer providers zijn die dit hebben weet ik niet.
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Voor mensen die in de strijd liggen met de Casema:
(zoals ik nu al bijna een jaar).
Gewoon incasso's voor abonnementsgeld terug laten draaien bij je bank. Ik lig al tijdens in de strijd over de kwaliteit van mijn verbinding, die *** helpdesk etc. etc. Vergeet vooral niet toekomstige incasso's te laten blokeren!
Je krijgt dan eerst 2 herinniringen van de Casema, na een ongelovelijke tijd (lees: ruim een jaar) komt Interum Justitia in je brievenbus met een vordering. Gewoon netjes koel blijven. Je belt gewoon Interum op en legt ze 'op een normale manier' uit waarom je niet betaald.
Interum nodigd je uit de klachten op papier te zetten en stuurt ze door naar de Casema. Intussen ligt de incassoprocedure aan banden. (Interum leest natuurlijk je brief en schat de winstkansen bij de rechter in).
Ik heb dus nu 3 maanden geleden een brief aan Interum gestuurd en geen reactie gehad.... noch van Interum en nog van Casema...
Niet betalen heeft dus het resultaat dat er 'iemand' naar je klachten luisterd!
groet,
VaLkie
[email protected]
(zoals ik nu al bijna een jaar).
Gewoon incasso's voor abonnementsgeld terug laten draaien bij je bank. Ik lig al tijdens in de strijd over de kwaliteit van mijn verbinding, die *** helpdesk etc. etc. Vergeet vooral niet toekomstige incasso's te laten blokeren!
Je krijgt dan eerst 2 herinniringen van de Casema, na een ongelovelijke tijd (lees: ruim een jaar) komt Interum Justitia in je brievenbus met een vordering. Gewoon netjes koel blijven. Je belt gewoon Interum op en legt ze 'op een normale manier' uit waarom je niet betaald.
Interum nodigd je uit de klachten op papier te zetten en stuurt ze door naar de Casema. Intussen ligt de incassoprocedure aan banden. (Interum leest natuurlijk je brief en schat de winstkansen bij de rechter in).
Ik heb dus nu 3 maanden geleden een brief aan Interum gestuurd en geen reactie gehad.... noch van Interum en nog van Casema...
Niet betalen heeft dus het resultaat dat er 'iemand' naar je klachten luisterd!
groet,
VaLkie
[email protected]
Re: Wanadoo "klanten-wegloop-service"
Wanadoo heeft van de ene dag op de andere besloten dat alleen nog hun duurste abonnements vorm volledig gebruik kan maken van de Wanadoo nieuwsserver. In de praktijk betekent dat dat de downloadsnelheid van de 'goekopere' abonnementsvormen zo laag is dat er geen gebruik meer gemaakt kan worden van binaries nieuwsservers.
Wanadoo komt met het vaste riedeltje dat de nieuwsserver een 'gratis extraatje' is. Maar waarom mogen dan alleen de duurtse abonnementen nog volledig gebruik ervan maken als het een 'gratis extraatje is?
Kan Radar hier nu echt niets in betekenen? Het is niet alleen de nieuwsserver waardoor Wanadoo zo slecht presteert.
Het bedrijf heeft een geschiedenis van minachting naar hun klanten toe. Zeer belabberde communicatie, vaste klanten worden van de ene dag op de andere verstoken van diensten die zij al jaren genoten, zoals he gebruik van de nieuwsserver maar ook het forum, dat nu opeens gesloten wordt.
Mocht u nog twijfelen met welke provider u in zee gaat, dan raad ik u aan om in elk geval niet voor Wanadoo te kiezen.
Wanadoo komt met het vaste riedeltje dat de nieuwsserver een 'gratis extraatje' is. Maar waarom mogen dan alleen de duurtse abonnementen nog volledig gebruik ervan maken als het een 'gratis extraatje is?
Kan Radar hier nu echt niets in betekenen? Het is niet alleen de nieuwsserver waardoor Wanadoo zo slecht presteert.
Het bedrijf heeft een geschiedenis van minachting naar hun klanten toe. Zeer belabberde communicatie, vaste klanten worden van de ene dag op de andere verstoken van diensten die zij al jaren genoten, zoals he gebruik van de nieuwsserver maar ook het forum, dat nu opeens gesloten wordt.
Mocht u nog twijfelen met welke provider u in zee gaat, dan raad ik u aan om in elk geval niet voor Wanadoo te kiezen.