Wie kan mij helpen!!!!
Ik ben bij wanadoo verbonden met adsl. Op zich is de service best goed ik heb in het verleden wat vraagjes en deze zijn goed beantwoord via de e-mail. Je moet niet hulp vragen via de telefoon ten 1e kost veel geld en als je een iets te moeilijke vraag hebt, dan krijg je een antwoord waar je niks mee kunt.
Maar dit alles te zijde.
Mijn abo stopt op 6 jan 2005 en ik heb netjes voor 6 dec 2004 gemeld dat ik mijn abo wil stopzetten. Nu is dat stopzetten op zich wil verwerkt. Maar Het abo loop door tot het einde van de maand zoals vermeld in de voorwaarden. Deze heb ik maar ff gelezen. (slim he). Maar nu berekend wanadoo per 6 jan een veel hoger abo bedrag tot eind jan dan ik normaal betaal? Hoe kan dat. Ik heb mij netjes aan de opzegtermijnen gehouden en zij incasseren een vol tarief van een "nieuw abootje". Dit is niet vermeld in de voorwaarden. Ik snap dat ik voor jan. mijn maandelijkse bijdrage nog moet betalen €5. Maar het kan toch niet zo zijn dat ze een vol bedrag gaan innen als ik iets stop zet.
Wie kan mij helpen dit probleem te tekkelen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanadoo stopzetten
Re: Wanadoo stopzetten
Als het om 5 euro gaat zou ik het maar lekker zo laten. Je mag blij zijn dat het afmelden vlekkeloos is gegaan bij Wanadoo.
Via www.tfortelecom.nl kun je voor 20 euro per maand een 2 mbps ADSL abo krijgen. Nergens goedkoper (zie ook www.internetten.nl )
Via www.tfortelecom.nl kun je voor 20 euro per maand een 2 mbps ADSL abo krijgen. Nergens goedkoper (zie ook www.internetten.nl )