Ik heb in nov.2004 opgezegd .Dit is bevestigd met een brief dat het inging per febr.2005 . maar ze bleven geld afschrijven ik heb de bank dit terug laten storten en op laten heffen maar ik blijf brieven krijgen dat over het geld wat ze niet kunnen innen de laatste zelfs met een boete en dat ze rechtsmatregelen zullen treffen die voor mijn kosten zullun komen en zo meer. Ikheb ze diverse malen een imail gestuurd ik heb zelfs een kopie van hun eigen brief (waar de opzegging wordt bevestigt) mee gestuurt zowel via de mial als de post maar ze blijven me lastig vallen Hoe kom ik in godsnaam van die lui af?
Hoogachtend M.Remijnse[/quote]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wanadoo
Re: wanadoo
het zijn een stelletje oplichters ik hab info gevraagt over de livebox ze zeggen nu dat ik het heb afgesloten en er voor een jaar aan vast zit aangetekend de brieven vestuurt dure 0900nr gebeld niets helpt er zijn geen diensten geleverd of de live box modem hebben wij niet aangenomen maar ze schijven wel geld af.kan dat zomaar en er is nergens voor getekend
Re: wanadoo
Ik heb op de site van wanadoo nog eens nagelezen en nu staat er dat je telefonisch je abonnement moet opzeggen 1 maand voordat je jaarabonnement afloopt.Dus gaan brief ofoz