LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waneer komt er concurentie?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Inter

Waneer komt er concurentie?

Ongelezen bericht door Inter »

Ik heb ADSL (versatel) en hiermee kan ik goedkoper bellen met Zontel.
Maar hierbij nog steeds verplicht om een abonement bij KPN te nemen .
Ik heb nu een Belbasis Abonement en als je heel weinig belt kan je overstappen naar een BelBudget abonnement .
http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_B ... &channel=0
Maar wat blijkt nu ik kan niet overstappen omdat ik al een abonnement heb bij Zontel .
KPN heeft het weer lekker voor elkaar.
Dit is gewoon zichzelf beschermen.
Het wordt tijd dat aan zulke praktijken eens een eind komt en nu eens echte concurentie komt.
Dat dit niet wordt verandert, komt gewoon denk ik ,omdat de staat ook nog steeds aandelen, heeft bij KPN .Wel weer niet zoveel meer ,maar toch nog wat.

Omdat UPC ook een ramp is , is er gewoon geen alternatief.
Ook hier nog steeds geen concurentie terwijl hier al jaren wordt over geklaagd.
Waar blijft minister Brinkhorst nou die altijd zo voor marktwerking is ?

wim l.

Re: Waneer komt er concurentie?

Ongelezen bericht door wim l. »

Sinds een half jaar lopen de telefoongesprekken via Dailycom. Deze zou goedkoper zijn dan alle andere aanbieders.
Wat schets onze verbazing in februari 2004 kregen we een bericht thuisgestuurd, dat we voortaan voor € 7,95 per maand in de dal- ,nacht en weekenduren ongelimiteerd kunnen bellen. Dit is geen keus maar opleggen. we bellen in deze uren nooit voor € 7,95 maar moeten dit nu wel betalen. Dus de rekening wordt alleen maar hoger.
:cry:
Welke aanbieder is nu wel te vertrouwen?

gohebo

Ongelezen bericht door gohebo »

Wim,

Ga eens naar www.bel1649.nl op internet. Lekker goedkoop en zeker te vertrouwen.

hoorn627

Ongelezen bericht door hoorn627 »

:D U kunt wellicht nog goed koper bellen via 1601. :D
Probeer maar eens.
succes.

Inter

Dit is niet wat ik bedoel.Natuurlijk kan je goedkoper bellen via een ander ik doe dit ook via Zontel Het abbonement van KPN kan je niet opzeggen evenals een goedkoper voor mensen die weinig bellen .Kan alleen maar als je alles via KPN doet .Dat is nou echte monopolie.

Bel Budget

Ongelezen bericht door Bel Budget »

Wanneer je belbudget hebt, kun je sowieso geen gebruik maken van dat soort diensten en kun je alleen via KPN zelf (belbudget) bellen.

Pi-Anon

Ongelezen bericht door Pi-Anon »

Tegenwoordig bel ik alleen nog met mijn mobiele 'Telfort 500' abonnement zowel naar binnen als buitenland.
Naar het buitenland bel ik in op een nummer in Rotterdam, vandaar wordt ik doorgerout naar ieder buitenlands nummer. voor info en registratie zie: www.bel1649.nl.
Ik heb helaas alleen nog een KPN-budget abonnement nodig vanwege mijn adsl aansluiting. wanneer wordt dat eens ontkoppelt?

Theus

Ongelezen bericht door Theus »

Ik bel weinig en daarom is het voor mijzelf niet interessant, maar bellen via Versatel in plaats van via KPN is in sommige delen van Nederland mogelijk, maar dan moet je een totaalpakket nemen. D.w.z een ADSL aansluiting (via Zonnet) èn een telefoonaansluiting. Maar je moet twee dingen kunnen aantonen: dat je een bedrijf bent ( Kamer van Koophandel inschrijving) en dat je voor meer dan 50 euro per maand aan gesprekken voert. Als je aan die voorwaarden vodoet, kun je KPN omzeilen (eindelijk!). Kijk eens op de site van Zonnet als je aan deze voorwaarden voldoet. Succes!

Inter

Theus Dat was mij bekend .
Niet in heel Nederland en daar zit nou het probleem .
Dat ze Zonnet als internet aanbieden is omdat dat een dochter is van Versatel.

Me grootse ergernis dat je bij KPN nog zoveel moet betalen ook.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

http://www.bel1601.nl
0,5 cent per minute

yvory

Ongelezen bericht door yvory »

bel sinds februari via 1601 perfecto en een stuk goedkoper :lol:

Inter

yvory
Gast

Geplaatst op 15 Apr 2004 00:13 door yvory

--------------------------------------------------------------------------------

bel sinds februari via 1601 perfecto en een stuk goedkoper
Maar wel met een abbonement van KPN .
Dit heeft er dus niks mee te maken.
Val in de herhaling .

Gesloten