Bewonerscollectief Prins Hendrikstraat en omgeving.
Prins Hendrikstraat 29a
2518 HG Den Haag
Tel. 070-365.43.75
Mob.0627-450.164
Fax 084-722.19.28
E-mail [email protected]
Website; www.komp-u-ter-hulp.nl
Giro PC project 944.55.72
Naar aanleiding van de klachten over Zon, zie onze klacht richting consumentenbond.
U hoeft zich echter niet gebonden te voelen aan uw contract met Zon als u dat wil opzeggen, u heeft een overeenkomst waarin Zon aangeeft 1024k/sec te leveren en dat wordt bij lang na niet gehaald.
U kunt dus volstaan met een brief waarin u hen in gebreke stelt, een refund eist vanwege de geleverde wanprestatie en uw abonnement per direct opzegt.
U laat de automatische overboekingen bij de bank storneren.
Geloof maar niet dat Zon riskeert dat zij publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld.
U mag dit schrijven van ons gebruiken om uw argumenten kracht bij te zetten om een eventuele incasso te pareren.
Bij speedtest.nl bleek de verbinding 's avonds inderdaad in te zakken naar 54 k/sec maar na 24.00 uur was het weer 1024k/sec
Het geeft dus aan dat de apparatuur van Zon het vele verkeer gewoon niet aankan en dat is al geruime tijd zo.
En nog even voor wat betreft de vermeende troep op uw pc als spyware en zo, wat Zon zo graag als tegenargument gebruikt;
De tests zijn gemaakt op een pc, die is gescand met;
Stinger
Spyboth
Ad-aware
Spysweeper
Trojan hunter,
Avast anti virus
Windows XP met service pack 2.
Dus dergelijke broodje aap verhalen over spyware etc. hoeft u niet te accepteren, het ligt echt aan Zon, Versatel dus.
Het is net als met veel andere providers, een mooie etalage met een puinhoop erachter.
U mag zoals gezegd best naar ons refereren als u klachten heeft, want wij zijn die Zon ook spuugzat en hopen dan ook door druk uit te oefenen, dat het opgelost wordt.
9 nov. 2004
Aan de Consumentenbond
Komp u ter hulp
Computers en taallessen voor kinderen met ouders die geen of weinig Nederlands spreken
Bij deze willen wij ons beklag doen over de traagheid van de verbinding met Zonnet, het is al weken zo, de kinderen klagen steen en been bij ons, en denken dat het aan de pc ligt en Zonnet is gewoon doof voor de klachten.
Wij gaan maar een claim indienen wegens de geleverde wanprestatie.
Bezoek onze website. www.komp-u-ter-hulp.nl
Ton Mertens
voorzitter
www.komp-u-ter-hulp.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wanhopige "trage"Zonnetgebruikers
-
Re: Wanhopige "trage"Zonnetgebruikers
Ik ben zelf al jaren een tevreden gebruiker van Family. Moest wel zelf om een prijsverlaging vragen (was nu ook in Kassa te zien ) maar dat is een ander verhaal.
De klantenservice kan inderdaad beter .
Iets toegeven als altijd moeilijk.
Daar zijn hun niet enigste in .
Je hebt over een Bewonerscollectief. Mag ik daaruit opmaken dat er meer mensen hier last van hebben. Met elk een eigen abonnement .
Het is een wijkcentrale probleem denk ik omdat anders dat bij iedereen moet zijn.
Te veel is in dit geval ook niet goed .
Maar daar had jezelf denk ik ook al aan gedacht .
Maar het lost nu niet je probleem op.
Ken je [url=http://forum.zonnet.nl/viewtopic.php?t= ... &start=200[/url] verhalen al .
De klantenservice kan inderdaad beter .
Iets toegeven als altijd moeilijk.
Daar zijn hun niet enigste in .
Je hebt over een Bewonerscollectief. Mag ik daaruit opmaken dat er meer mensen hier last van hebben. Met elk een eigen abonnement .
Het is een wijkcentrale probleem denk ik omdat anders dat bij iedereen moet zijn.
Te veel is in dit geval ook niet goed .
Maar daar had jezelf denk ik ook al aan gedacht .
Maar het lost nu niet je probleem op.
Ken je [url=http://forum.zonnet.nl/viewtopic.php?t= ... &start=200[/url] verhalen al .
Heb Zonnet Family Onbeperkt en moet een downstream hebben van 1024 Kbit/s en de upstream moet zijn 320 Kbit/sec.
Via de ingeschakelde Down2Home 1.3 kan ik exact zien hoeveel de snelheid is. Momenteel is het In 67.98 MB en Out 37.71 MB.
Wanneer dit programmaatje van Down2Home correct werkt kun je dus goed de snelheid testen.
Via de ingeschakelde Down2Home 1.3 kan ik exact zien hoeveel de snelheid is. Momenteel is het In 67.98 MB en Out 37.71 MB.
Wanneer dit programmaatje van Down2Home correct werkt kun je dus goed de snelheid testen.
Kijk maar uit met een Zonnet family abonnement.
Deze provider heeft momenteel zijn zaakjes helemaal niet op orde.
De snelheid 's avonds is erbarmelijk laag en de klantenservice is ook om te huilen Kijk maar eens op het forum van zonnet: http://forum.zonnet.nl en niet te vergeten bij mededelingen. Daar staat al weken hetzelfde, nl. er zijn storingen en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen.
En juist nu zijn ze met zo'n intensieve revlame campagne bezig.
Onbegrijpelijk.
Deze provider heeft momenteel zijn zaakjes helemaal niet op orde.
De snelheid 's avonds is erbarmelijk laag en de klantenservice is ook om te huilen Kijk maar eens op het forum van zonnet: http://forum.zonnet.nl en niet te vergeten bij mededelingen. Daar staat al weken hetzelfde, nl. er zijn storingen en we zullen het zo spoedig mogelijk oplossen.
En juist nu zijn ze met zo'n intensieve revlame campagne bezig.
Onbegrijpelijk.
Het is huilen met de pet op kwa snelheid in de avonduren en in het weekend met mijn Zon Family abo,soms valt de snelheid terug tot onder de snelheid van een 56K modem.De afgelopen week is zelfs een aantal keren m'n verbinding weggevallen.Op de mededelingen pagina bij Zon staat dat er aan de storing gewerkt wordt.Dat bericht staat er pas een maand of twee,dus zo hard wordt er niet aan gewerkt.Als ik nu zou moeten kiezen,dan zou het zeker geen Zon worden.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie