LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er ervaring met HDFree.tv

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
FredNie

Wie heeft er ervaring met HDFree.tv

Ongelezen bericht door FredNie »

"Gratis" sport kijken via HDFree.tv ?
Mijn Malware scanner blokkeert de site, heeft iemand hier ervaring mee?

sjohie

Re: Wie heeft er ervaring met HDFree.tv

Ongelezen bericht door sjohie »

FredNie schreef:"Gratis" sport kijken via HDFree.tv ?
Mijn Malware scanner blokkeert de site, heeft iemand hier ervaring mee?
Het feit dat je malware scanner aanslaat lijkt me toch wel voldoende? Ook is het zo dat sites die streams aanbieden die normaliter betaald dienen te worden, gewoon hardstikke illegaal zijn, en ook vaak virussen en malware verspreiden, wat onderstreept wordt door het aanslaan van je scanner.

Kortom, links laten liggen, en als je het toch wilt doen, al helemaal niet vanaf een computer waarop je bankiert of je digiD gebruikt, want als je een of ander virus binnenhaalt ben je de sjaak. En ook op meerdere fronten, los van de schade die identiteitsfraude je oplevert, hebben banken tegenwoordig iets andere gebruiksvoorwaarden, zo zijn ze niet meer zo scheutig met het vergoedden van gejat geld door phising, als blijkt dat je een onveilig OS gebruikt, of je niet veilig gedraagt op internet door dit soort gare sites te bezoeken.

FredNie

Ongelezen bericht door FredNie »

Mijn vraag was of er iemand ervaring mee heeft.
De les over veilig surfen is best oké, maar daar had ik niet naar gevraagd.
Ik was op zoek naar een site waar ik Darts wedstrijden via internet kan bekijken, en vond deze.
Mijn vraag was uiteraard ook bedoeld als waarschuwing!

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

FredNie schreef:Mijn vraag was of er iemand ervaring mee heeft.
Ik was op zoek naar een site waar ik Darts wedstrijden via internet kan bekijken, en vond deze.
De ervaring is dat je dit soort sites moet mijden als de pest.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

FredNie schreef:Mijn vraag was of er iemand ervaring mee heeft.
Tsja, dat was mijn waarschuwing aan alle lezers van dit topic, nu en in de toekomst.

Overigens kan je volgens mij darts ook op een livestream vanaf de rtl7 website kijken?

Mijn neefje had ook zo'n site gevonden voor voetbalsteams van de eredivisie, en die hield er een besmette pc aan over. Ik weet niet of dat jouw definitie van ervaring haalt? Ik was dan weer wel de persoon die de betreffende pc mocht formatteren en opnieuw inrichten.

Gesloten