Hoi allemaal,
Ik lees een hoop klachten over van alles en nog wat maar ik wil de discussie even omdraaien. Ik ga binnenkort verhuizen en begin weer vanaf het nulpunt. Ik heb een computer, maar nog geen adsl, geen telefoonaansluiting etc. Welk bedrijf raden jullie aan om de kosten zo laag mogelijk te houden maar de service hoog, combinatie internet/telefonie of toch apart? Met andere woorden: waar zijn jullie wel tevreden over?
Groetjes,
pilgrim
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wie moet ik kiezen?
Re: wie moet ik kiezen?
alleen al de kreet zo goedkoop mogelijk doet me vermoeden dat we je in andere topics met veel klachten zullen tegenkomen
kijk eens wat verder dan je neus lang is, en kies een goede provider ipv een goedkope
kijk eens wat verder dan je neus lang is, en kies een goede provider ipv een goedkope
Nee Hoffie, ik ben geen klager, ik moet alleen op de kleintjes gaan letten binnenkort, that's all. Ik heb nooit de goedkoopste providers gehad. Ik zit nu nog bij Demon, waar ik zeer tevreden over ben, maar zij doen niks met telefonie en volgens mij is all-in toch wel wat interessanter. Ik wou al Wanadoo gaan kiezen tot ik al die huilverhalen hier las. En hoe zit het met "alles via de kabel" eigenlijk?
weet niet welke kabelboer je in je nieuwe omgeving krijgt, mocht dat Chello zijn zou ik daar niet te snel intrappen
De kabelboer is Casema en die gaan ook wat met telefonie doen geloof ik
ADSL via xs4all of demon als je als klant ook een beetje fatsoenlijk behandled wenst te worden
voor telefoon is er nog niet een echt goed alternatief, zoals je in de forums ziet werken al die andere aanbieders of technisch niet goed of zijn er andere problemen zoals onterechte afschrijven, dat zit je nog steeds beter met dat schorem van de KPN
voor tv kan ik je wel aanraden eens te kijken naar digitene als het zender aanbod je bevalt, je mag het uittesten om te zien of het werkt op jouw adres
mij bevalt het goed en het is ook nog eens goedkoper dan kabel
Als je die laatste optie neemt dan is het goed om te weten dat xs4all een KPN provider is en je als je via KPN belt en internet dubbel korting krijgt.
voor telefoon is er nog niet een echt goed alternatief, zoals je in de forums ziet werken al die andere aanbieders of technisch niet goed of zijn er andere problemen zoals onterechte afschrijven, dat zit je nog steeds beter met dat schorem van de KPN
voor tv kan ik je wel aanraden eens te kijken naar digitene als het zender aanbod je bevalt, je mag het uittesten om te zien of het werkt op jouw adres
mij bevalt het goed en het is ook nog eens goedkoper dan kabel
Als je die laatste optie neemt dan is het goed om te weten dat xs4all een KPN provider is en je als je via KPN belt en internet dubbel korting krijgt.
Op zich is CAIWay ook wel een goeie, die zijn ook bezig telefoon via de kabel mogelijk te maken.