LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wil geen wanadoo, maar wat dan wel?
Wil geen wanadoo, maar wat dan wel?
Hai,
Ik heb veel problemen gehad met Wanadoo/Casema en ik ben nu eindelijk van ze af na 100'en euro's teveel betaald te hebben maar ok.
Nu wil ik weer t.v kunnen kijken, maar ik zie geen andere kabeltelevisie-provider dan Casema en ik WIL NIET weer met hen in zee, voor geen goud, maar ik zou toch wel graag tv willen kijken. Iemand ideeen over waar ik nog meer kabeltelevisie zou kunnen krijgen? Ik woon in Breda.
Ik hoop echt dat niet blijkt dat ik verplicht met hen in zee moet om tv te kunnen kijken, dan ben ik afhankelijk van hen en dat zou ze een monopoliepositie geven die ze niet verdienen in mijn ogen. AARrghh
Als je iets weet, Please help me.
Ik heb veel problemen gehad met Wanadoo/Casema en ik ben nu eindelijk van ze af na 100'en euro's teveel betaald te hebben maar ok.
Nu wil ik weer t.v kunnen kijken, maar ik zie geen andere kabeltelevisie-provider dan Casema en ik WIL NIET weer met hen in zee, voor geen goud, maar ik zou toch wel graag tv willen kijken. Iemand ideeen over waar ik nog meer kabeltelevisie zou kunnen krijgen? Ik woon in Breda.
Ik hoop echt dat niet blijkt dat ik verplicht met hen in zee moet om tv te kunnen kijken, dan ben ik afhankelijk van hen en dat zou ze een monopoliepositie geven die ze niet verdienen in mijn ogen. AARrghh
Als je iets weet, Please help me.
Re: Wil geen wanadoo, maar wat dan wel?
p.s.: sorry als dit niet de goede plaats is om deze vraag te stellen maar ik weet niet waar ik hem anders moet plaatsen.
De enige opties zijn een schotel op het dak van je huis of digitenne.
dat word dan n schotelantenne en n adsl.kabel ken je niet op want je moet perse n casema tv aansluitin hebben ,om op de cable te kennen ,groetjes
weet niet omdat ik niet in breda woon, maar ken een gast in berlicum die heeft @home.... weet er voor de rest niks vanaf, maar internetten is iig over de kabel, dus zoekse..
als je geen kabel wilt is schotel het enige alternatief; op digitenne kun je geen video of 2e tv aansluiten; schotels zijn vanaf paar honderd euro te koop, zelfs al in de supermarkt of Doe het Zelf. Wel opletten dat er een kaart voor RTL4 etc. bij zit, en even nagaan of de schotelantenne geplaatst kan worden.
De enige zender die je dan mist is de locale of provinciale tv.
De enige zender die je dan mist is de locale of provinciale tv.
FF wat onduidelijkheid uit de lucht halen: Wanadoo en Casema zijn NIET dezelfde.
Wanadoo maakt alleen gebruik van het kabelnetwerk van Casema en laat ook de administatieve afhandeling door Casema verzorgen.
Mocht je problemen hebben, dan heb je die met Wanadoo en dus NIET met Casema, tenzij het een defect modem o.i.d. is.
Wanadoo verwijst (heel zielig) ook meteen naar de helpdesk van Casema, terwijl die er vaak niets aan kunnen doen.
Gelukkig heeft Casema dit ingezien en is zelf met een kabelinternetservice begonnen, die stukken beter werkt dan die service van die Franse OPLICHTERS.
Ik zou dit zeker eens overwegen.
Ik weet niet wat de problemen met kabeltv zijn/waren, maar dit is gewoon een standaard service van Casema, en daar kan volgens mij weinig mee misgaan.
Mocht je er ECHT niet meer aan willen beginnen:
60 cm Schotel met Puma Pace digitale satllietontvanger (is de enige die 2 kanalen tegelijk aankan, als je eens een filmpje wilt opnemen)
en internetten via ADSL bij een provider naar keuze.
Suc6
Trasher
Wanadoo maakt alleen gebruik van het kabelnetwerk van Casema en laat ook de administatieve afhandeling door Casema verzorgen.
Mocht je problemen hebben, dan heb je die met Wanadoo en dus NIET met Casema, tenzij het een defect modem o.i.d. is.
Wanadoo verwijst (heel zielig) ook meteen naar de helpdesk van Casema, terwijl die er vaak niets aan kunnen doen.
Gelukkig heeft Casema dit ingezien en is zelf met een kabelinternetservice begonnen, die stukken beter werkt dan die service van die Franse OPLICHTERS.
Ik zou dit zeker eens overwegen.
Ik weet niet wat de problemen met kabeltv zijn/waren, maar dit is gewoon een standaard service van Casema, en daar kan volgens mij weinig mee misgaan.
Mocht je er ECHT niet meer aan willen beginnen:
60 cm Schotel met Puma Pace digitale satllietontvanger (is de enige die 2 kanalen tegelijk aankan, als je eens een filmpje wilt opnemen)
en internetten via ADSL bij een provider naar keuze.
Suc6
Trasher
er zijn er meer met 2 tuners hoor, heb zelf de Topfield PVR4000 met hard disk recorder, geen gedoe meer met videobanden