| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Winkel weigert levering (leverancier heeft prijs verhoogd)
Winkel weigert levering (leverancier heeft prijs verhoogd)
[Deze vraag is verplaatst naar de rubriek Webwinkels]
Laatst gewijzigd door Choas06 op 14 mar 2007 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Winkel weigert levering (leverancier heeft prijs verhoogd)
Nee, dat mag niet zomaar. Als een winkel een product aanbiedt voor een bepaalde prijs, en jij bestelt dit voor die prijs, dan is de winkel verplicht jou dit voor die prijs te leveren. De enige uitzondering hierop is als het duidelijk is dat er sprake is van een vergissing (zoals bij Otto). In dit geval was dat niet het geval: de winkel had de intentie om het product voor die prijs te leveren en heeft ook met jou een overeenkomst gesloten voor deze prijs.
Hij is dus wettelijk verplicht om het bestelde product voor de afgesproken prijs te leveren.
Hij is dus wettelijk verplicht om het bestelde product voor de afgesproken prijs te leveren.
Hoi Geoffrey,
Bedankt voor je reactie. Ik zal hier laten weten wat er uit komt.
Vriendelijke groeten,
Erik Vermeulen
Bedankt voor je reactie. Ik zal hier laten weten wat er uit komt.
Vriendelijke groeten,
Erik Vermeulen
En wat heeft dit met internet te maken ????, ik denk dat jouw onderwerp in een andere rubriek thuishoort..............
Ik ben nieuw hier en had de rubriek webwinkels over het hoofd gezien.
Aangezien het om kopen via internet gaat leek mij de internet rubriek een goede keuze. Ik ga mijn vraag ook nogmaals in de webwinkels categorie stellen.
Bedankt voor je reactie.
Aangezien het om kopen via internet gaat leek mij de internet rubriek een goede keuze. Ik ga mijn vraag ook nogmaals in de webwinkels categorie stellen.
Bedankt voor je reactie.
Hoi!
Het is inmiddels opgelost. Ik heb per mail laten weten dat ik ze tot zaterdag gaf om het op te lossen en dat ik anders stappen zou ondernemen. Ze belden me erg snel terug om te zeggen dat ze het graag op wilden lossen. Inmiddels is het pakketje op de bus (ik kan het tracken via TPG).
Iedereen bedankt voor jullie hulp!
Het is inmiddels opgelost. Ik heb per mail laten weten dat ik ze tot zaterdag gaf om het op te lossen en dat ik anders stappen zou ondernemen. Ze belden me erg snel terug om te zeggen dat ze het graag op wilden lossen. Inmiddels is het pakketje op de bus (ik kan het tracken via TPG).
Iedereen bedankt voor jullie hulp!