LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woeker Dongel Affaire

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
lkoolen

Woeker Dongel Affaire

Ongelezen bericht door lkoolen »

Na een weekje vakantie op Tenerife met de Dongel viel er een rekening in de bus van 635,07 euro. (Ik blijk ook nog een oude Dongel te hebben die duurder is dan wat nu wordt aangeboden)
Dit had ik echt niet verwacht voor het minimale internet gebruik in het buitenland (160 MB verbruik). Na bezoek van de KPN site blijkt er een mogelijkheid te zijn om goedkoper te internetten via de Dongel door de "buitenlandbundel" te activeren. Als ik dit had geactiveerd was ik 8x12,50= 100 euro kwijt, wat wel acceptabel is!

Het kan toch niet zo zijn dat als de klant iets vergeet of niet weet, dat hij voor meer dan 600% wordt afgestraft! KPN maakt veel reclame voor de Dongel, leuke spot trouwens, en zal veel gebruikt worden voor mobiel-werken, waarom kun je er dan niet mee op vakantie?
Dit ruikt naar een "woeker-Dongel-affaire", Ik hoop dat dit voor KPN bespaard zal blijven als straks al Uw klanten massaal de Dongel op vakantie in het buitenland gaan gebruiken en klachten gaan indienen bij Kassa/Radar/Opta.
En sinds kort bij; Neelie Smit-Kroes.

Ik heb deze klacht bij de KPN neergelegd, maar ze verzinnen alleen maar argumenten dat dit je eigen schuld is. Ik ga het hogerop zoeken...

M.v.gr., Leo Koolen.

tsja..

Re: Woeker Dongel Affaire

Ongelezen bericht door tsja.. »

Beste,

ik begrijp je frustratie, echter heb je als klant ook een onderzoeksplicht. dit had u natuurlijk voor u op vakantie ging even na kunnen kijken. ik ben bang dat hoe hoog u ook komt, op geen enkele wijze in het gelijk gesteld gaat worden, hooguit uit coulance.

succes!

Gesloten