| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] word document verkeerd open
-
Ayla
word document verkeerd open
Wie kan mij helpen met het volgende, ik krijg mail met als bijlage een word document, maar als ik de bijlage open komt die in windows-viewer
voor afbeeldinen en faxen.en dan is er natuurlijk geen beeld.
Ik zal zelf wel iets verkeerd gedaan hebben, maar weet echt niet hoe ik het kan veranderen
ayla
voor afbeeldinen en faxen.en dan is er natuurlijk geen beeld.
Ik zal zelf wel iets verkeerd gedaan hebben, maar weet echt niet hoe ik het kan veranderen
ayla
-
Moppentappers
Re: word document verkeerd open
openen met instelling veranderen
-
cybertomaat
a.k.a. "openen als"/"open with" 
bijlage mischien opslaan op je harde schijf en dan openen???
Komen die mails uit je privé kring of is het ongevraagde spam?
Als het laatste het geval is weggooien, anders heb je mogelijk kans op een virus.
Als het laatste het geval is weggooien, anders heb je mogelijk kans op een virus.
-
kanovaarder
e-mailberichten met bijlage in Word
Het is ten zeerste af te raden om die bijlagen op te slaan op de harde schijf.
Als die bijlage niet in Word verschijnt terwijl dit wel zou moeten dan zijn de instellingen niet juist.
De keuze moet dan veranderd worden van Viewer naar Word en de keuze "dit altijd met dit programma openen".
Hoe weet ik niet direct (ik ga er niet naar zoeken) maar ik weet zeker dat deze keuze er is.
Grootvader
Het is ten zeerste af te raden om die bijlagen op te slaan op de harde schijf.
Als die bijlage niet in Word verschijnt terwijl dit wel zou moeten dan zijn de instellingen niet juist.
De keuze moet dan veranderd worden van Viewer naar Word en de keuze "dit altijd met dit programma openen".
Hoe weet ik niet direct (ik ga er niet naar zoeken) maar ik weet zeker dat deze keuze er is.
Grootvader
Vraag eerst de afzender wat het is, dan pas openen, want zo versprijd je virussen die buiten vele betaalde scanners om toch binnenkomen!
Als het geen Windows Word maar een Linux of andere Word is, dan krijg je soms ook deze fouten!
Maar gezien het risico, mail en laat ze het door hun gemaakten geopend sturen!
Soms moet je een office pakket hebben, en Word97 bestaat ook nog!
Ik vraag wegens veiligheid en ik wil niet alle programma's wegens ruimte een geopend mailtje.
Als het geen Windows Word maar een Linux of andere Word is, dan krijg je soms ook deze fouten!
Maar gezien het risico, mail en laat ze het door hun gemaakten geopend sturen!
Soms moet je een office pakket hebben, en Word97 bestaat ook nog!
Ik vraag wegens veiligheid en ik wil niet alle programma's wegens ruimte een geopend mailtje.
-
Ayla
hallo grootvader,kanovaarder
Ik heb de instellingen veranderd en nu is het in orde ik denk dat ik met foto programma's downloden iets verkeerd gedaan hebt, maar het is nu opgelost.
dank voor alle advies ik zal me best wel weer eens melden want ik blijf een leek op computer gebied, maar jullie slepen me er wel door heen
groeten ayla
Ik heb de instellingen veranderd en nu is het in orde ik denk dat ik met foto programma's downloden iets verkeerd gedaan hebt, maar het is nu opgelost.
dank voor alle advies ik zal me best wel weer eens melden want ik blijf een leek op computer gebied, maar jullie slepen me er wel door heen
groeten ayla
Laatst gewijzigd door Ayla op 25 aug 2007 09:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kanovaarder
Bedankt Ayla,
Het komt namelijk erg weinig voor dat je hoort of een probleem wel of niet is opgelost.
Uw reaktie laat zien hoe het zou moeten zijn.
Succes en laat maar horen als er weer problemen opduiken.
Grootvader
Het komt namelijk erg weinig voor dat je hoort of een probleem wel of niet is opgelost.
Uw reaktie laat zien hoe het zou moeten zijn.
Succes en laat maar horen als er weer problemen opduiken.
Grootvader