LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] XS4All is top!
XS4All is top!
Helaas is het zo dat dit forum overloopt van ellende als het gaat om internetverbinding en provider. Bij deze een keer een ander geluid. Ik heb een abbonnement bij XS4All en ben er heel tevreden over. Is wel wat duurder dan bij anderen, maar altijd een goede verbinding, een helpdesk waar ze weten waar het over gaat (geen duur 0900 nummer) en een uitermate goede policy als het gaat om datalimiet (is er niet), virusbestrijding (scanners en updates in het abbonnement) en privacybescherming. Kortom een topper.
Re: XS4All is top!
Ik heb nooit problemen met Versatel waarom zou ik het dubbele gaan betalen.De helpdesk is bij XS4All is zeker beter maar ook daar betaal je daarvoor Die is nu bij Versatel €0,25 en niet goed maar die heb ik niet nodig.
Anderen hadden wel klachten ,nu als veel beter gaat hoor je natuurlijk niemand meer .Een gratis virus en spamfilter hebben ze ook maar dat is nooit voldoende om zelf zonder maar te gaan.Een echte firewall is daarnaast dan ook nog nodig.
Anderen hadden wel klachten ,nu als veel beter gaat hoor je natuurlijk niemand meer .Een gratis virus en spamfilter hebben ze ook maar dat is nooit voldoende om zelf zonder maar te gaan.Een echte firewall is daarnaast dan ook nog nodig.
Ben het helemaal eens met de topicstarter
Ik zit ook bij XS4all, en het is helemaal top. Geen problemen met verbingingen (voor zover ik weet heeft de verbinding er nog nooit uitgelegen), stabiele snelheid, hoge snelheid, gratis anti-virussoftware, en een superhelpdesk (heb ze gelukkig pas een keer nodig gehad voor een verhuizing, en dat ging prima).
Ja oke het is wat duurder (hoewel ik nog steeds ipv 59,- euro 53 betaal) maar dan heb je tenminste niet die problemen van die budgetproviders. Je leest dat iedereen altijd goedkoop wil, maar de goedkope providers brengen het er blijkbaar niet zo goed vanaf...
Maar goed, als iedereen lekker bij de goedkope providers blijft zitten, dan kunnen er tenminste geen capaciteitsproblemen optreden bij XS4all
Ik zit ook bij XS4all, en het is helemaal top. Geen problemen met verbingingen (voor zover ik weet heeft de verbinding er nog nooit uitgelegen), stabiele snelheid, hoge snelheid, gratis anti-virussoftware, en een superhelpdesk (heb ze gelukkig pas een keer nodig gehad voor een verhuizing, en dat ging prima).
Ja oke het is wat duurder (hoewel ik nog steeds ipv 59,- euro 53 betaal) maar dan heb je tenminste niet die problemen van die budgetproviders. Je leest dat iedereen altijd goedkoop wil, maar de goedkope providers brengen het er blijkbaar niet zo goed vanaf...
Maar goed, als iedereen lekker bij de goedkope providers blijft zitten, dan kunnen er tenminste geen capaciteitsproblemen optreden bij XS4all
Misschien toch eens de moeite waard om over te stappen dan. Ik zit momenteel bij Wanadoo, en dat is gewoon ruk.
Xs4all heb ik inderdaad meerdere goede verhalen over gehoord, dus ik ga er eens achteraan.
Xs4all heb ik inderdaad meerdere goede verhalen over gehoord, dus ik ga er eens achteraan.
Ik ben in december overgestapt van Planet naar Xs4all,dit
bevalt goed!
Alleen nu nog afwachten of Planet mijn abonnement
die tot 29 april daar afloopt ook daadwerkelijk stopzet!
Planet zegt wel op de helppagina's dat een abonnement
wordt stopgezet bij overstappen naar een andere (kpn)provider
maar eerst zien,dan geloven!
bevalt goed!
Ik zit vanaf het begin bij xs4all . Ben super tevreden over de helpdesk.
Toen KPN een grove fout maakte met mijn verhuizing heeft Xs4all mij hier echt mee geholpen. Ben al klant vanaf het eerste uur en heb nog nooit klachten gehad. Daarom hulde aan dit bedrijf
Toen KPN een grove fout maakte met mijn verhuizing heeft Xs4all mij hier echt mee geholpen. Ben al klant vanaf het eerste uur en heb nog nooit klachten gehad. Daarom hulde aan dit bedrijf
Ik heb 30 april de helpdesk van Planet internet gebeld waarom
ik nog steeds kon inloggen daar,en die beweert dat mijn abonnement
tot 1 augustus loopt!!Het abonnement gaat pas lopen als hij geactiveerd wordt en dat was pas in Juli 2003,terwijl de ik de helpdesk
in oktober gemaild heb en die beweerde dat mijn abonnement
op 29 april al afloopt!
Wat heb ik nu aan zo,n stel prutsers !Ik ben dan ook niet voor niets weggegaan bij Planet!!!
Ik heb 30 april de helpdesk van Planet internet gebeld waarom
ik nog steeds kon inloggen daar,en die beweert dat mijn abonnement
tot 1 augustus loopt!!Het abonnement gaat pas lopen als hij geactiveerd wordt en dat was pas in Juli 2003,terwijl de ik de helpdesk
in oktober gemaild heb en die beweerde dat mijn abonnement
op 29 april al afloopt!
Wat heb ik nu aan zo,n stel prutsers !Ik ben dan ook niet voor niets weggegaan bij Planet!!!