LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] yayou kado

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
m-louise

yayou kado

Ongelezen bericht door m-louise »

Wie heeft er ervaringen bij internetwinkel Yayou kado??? Ik heb zelf twee weken een bestelling gedaan en al betaald. Maar tot op heden nog niets ontvangen. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. :?

floorjac

Re: yayou kado

Ongelezen bericht door floorjac »

Ik heb ook 2 weken geleden een bestelling gedaan bij Yayou.
Geld betaald, wel een bevestigingsmail van Muirghael Joukes ontvangen, maar op de vele mails van mijn kant heb ik nog niets gehoord, en de site is gesloten. Eerst was deze tijdelijk gesloten, elke keer veranderde de datum, en nu is het blijkbaar permanent gesloten.

Dit adres heb ik gevonden:
Yayou Kado
Pr. Beatrixstraat 54
4241 AE Arkel

Met vriendelijke groet,

Jacqueline

vlaflip

Ongelezen bericht door vlaflip »

Ik heb op 12 juni nog een pakket van ze ontvangen. Was helaas niet compleet, één ding vergeten, één niet leverbaar. Daarover op een nette en prettige manier contact gehad, het ene zou nagestuurd worden en ik zou wat nieuws uitzoeken op de site. Maar nu is de site al weken dicht, eerst vanwege 'aanpassen van de site', toen vanwege 'vakantie tot 3 juli' en nu 'tijdelijk'. Ik heb dus nog steeds niet door kunnen geven wat er precies nagestuurd moet worden. Vandaag heb ik per mail om duidelijkheid gevraagd
Ik moet zeggen dat ik vooral verbaasd ben door de gang van zaken. Het eerste contact was nl. prima!

m-louise

Ongelezen bericht door m-louise »

Ik wil even reageren op het berichtje van floorjac.
Ik heb ook datzelfde adres gevonden op internet. En heb daar ook nog een telefoonnummer gevonden. Heb ook gebeld. Bleek dat de mensen die ik sprak nog nooit van Yayou gehoord hadden.
Heb uiteindelijk 2 dagen later mijn pakketje, weliswaar te laat, ontvangen. Er zat een stikker met het volgende adres erop:Berkenlaan 8,4254 AM Sleeuwijk. Misschien kun je er iets mee.

vlaflip

Ongelezen bericht door vlaflip »

Ik had mijn vertrouwen nog niet helemaal verloren. Gelukkig is vandaag alles netjes afgehandeld. Het geld van de goederen die ik nog te goed had is teruggestort op mijn rekening. Mijn complimenten. Van mij mag deze winkel snel weer open, want ze verkochten er echt leuk en goedkoop speelgoed.

floorjac

Ongelezen bericht door floorjac »

Gelukkig kreeg ik een reactie en is ook mijn geld teruggestort!

Gesloten